De laatste keer dat ik dat zei werd ik buitengegooid bij de spermabank.Als ik dat zeg, krijg ik te horen: "zijde weer naar complimenten aan 't vissen ja?". Ik kook namelijk meestal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste keer dat ik dat zei werd ik buitengegooid bij de spermabank.Als ik dat zeg, krijg ik te horen: "zijde weer naar complimenten aan 't vissen ja?". Ik kook namelijk meestal.
Was het eigen kooksel of iets dat je daar had gekocht?De laatste keer dat ik dat zei werd ik buitengegooid bij de spermabank.
Het signaal dat we moeten verkassen
Hier voel je je veiliger?
Nu ga je mij niet wijsmaken dat je niet gewoon met Squid en mij naar een parenclub wil gaan enkel en alleen om te gluren! Excuseer, ik bedoelde "ter sociaal experiment en vanuit antropologische overwegingen"!![]()

www.instagram.com

Heck ya, when I lose 50pounds, get mentally stable, build up some finance and learn to drive: it is óver for you bitches.![]()
Mommy Needs A Vodka op Instagram : "I adore @funnyweightloss 💖 go give my funny friend a follow! . 😉 Visit 👉 @mommy_needs_a_vodka 👈 for more 😍!! and don't forget to follow us 😗"
9,848 likes, 172 comments - mommy_needs_a_vodka op August 26, 2021: "I adore @funnyweightloss 💖 go give my funny friend a follow! . 😉 Visit 👉 @mommy_needs_a_vodka 👈 for more 😍!! and don't forget to follow us 😗".www.instagram.com
K zal het ineens hier plakken ipv in de glimlach van de dag, want moest gelijk ook aan @Squidward denken![]()
Ik denk dat wij die kroon in waardigheid dragen. First rule of Superiority Club: nooit twijfelen dat je er bij hoort.Ik vrees dat wij dan de bitches zouden worden, want dat we superieur zouden zijn is oooooh zo duidelijk!![]()
Ja, nee, nu MOETEN we wel nederig zijn, dan niet meer...Ik denk dat wij die kroon in waardigheid dragen. First rule of Superiority Club: nooit twijfelen dat je er bij hoort.
Second rule waarschijnlijk iets met airfryers maar daar moeten overleg plegen.

Je zal zien (met tijd natuurlijk) dat een vrouw het heel aantrekkelijk zal vinden als er al plaats is voor haar schoenen. Slimme investering. Zie ik daar @Mulan naar den Torfs spurten?
Ge zou beter moeten weten. Er komt hier geen vrouw voor langer dan 12u binnen (en met mijn looks en charme komt er waarschijnlijk zelfs geen binnen voor een seconde).
En het laatste wat ik hier wil creëren is een romantische look. Koud, industrieel en verouderd: daar ga ik voor.

Ik ben gewoon Squidward Almighty aan het spelen. Aangezien ik geen mensen ken buiten online, creëer ik mijn eigen Dallas. Of Falcon Crest. Of Grey’s Anatomy als de poppetjes moeilijk doenJullie zouden beide moeten weten dat ik
- een groter, gezelliger huis heb
- mijn eigen schoenenrekken heb
- de garderobe van mezelf én de dochter niet in een 1 slaapkamer appartement passen.![]()
. 
Ik had vroeger zo'n parket op mijn appartement, een visgraat uit 1937. Nu is het een andere parket uit 1968 over de ganse gelijkvloers. De dikke Chesterfield zit alleszins heel goed.Shoutout voor uwe vloer, @Tonerider . Koopt u nen dikke chesterfield en ge zit gebakken.
Het schilderij is daarentegen wel echt lelijk, sorry.

btw ik heb nog een aantal lelijke schilderijen.Shoutout voor uwe vloer, @Tonerider . Koopt u nen dikke chesterfield en ge zit gebakken.
Het schilderij is daarentegen wel echt lelijk, sorry.
Meh, zo lang ge zelf iets mooi vindt, is dat perfect ok. Iedereen mag mekkeren zoveel ze willen, hun goed recht. Maar dat wilt niet zeggen dat gij u dat moet aantrekkenbtw ik heb nog een aantal lelijke schilderijen.
![]()
![]()
en dan nog een betere look op het eerste lelijke:
![]()
Ik weet dat het niet de meest prachtige schilderijen zijn, maar echt lelijk vind ik ze ook niet. Maar het zijn zeilschepen en daar ben ik al zot van. En bovendien hingen deze bij mijn oma in haar living omhoog en als kind was ik erdoor gefascineerd. Het is het enige wat ik bij het verwijderen van de inboedel na haar overlijden echt wou hebben. Dus die blijven in mijn living. Ik ga zelfs drie schildersezels kopen denk ik zodat ze een prominente plaats innemen.
.Dat hij er zo uit zag of dat jij dat te horen kreeg?Bij mij was het vroeger eerder ‘wat een smakelijk uitziende echtgenoot heeft u’ maar dat is laaaaang lang geleden.
Ach, hij hoort hoe slim en grappig ik ben dus hij is daar wel trots op.Wel confronterend dat je echtgenoot nooit "wat een smakelijk uitziende echtgenote" gehoord heeft.
Op een leerkrachtenbijeenkomst dan?Ach, hij hoort hoe slim en grappig ik ben dus hij is daar wel trots op.