Het grote slowchat topic

Ik heb zo vaag een vermoeden dat ik naar de Britse versie van mezelf en @Squidward aan het kijken ben 😂

2362.jpg

Zal kik Mrs Slocombe wel zijn, jij Miss Brahms.

Ik heb zo vaag een vermoeden dat ik naar de Britse versie van mezelf en @Squidward aan het kijken ben 😂
Als ik zo een dingen zie denk ik altijd "de Brexit is toch wel een goed idee".

Bij iedere fotopost of filmpje van jouw moet ik achteraf naar Google gaan en hot Girls intypen en minstens 30 foto's/filmpjes bekijken om die van jouw ongedaan te maken in mijn hoofd.

Binnenkort een post hier ‘parenclub om zeep want vol met vrouwen en hun popcorn’
Het signaal dat we moeten verkassen :unsure:
Wat doe ik hier?:unsure:
Ben niet zo into die parenclubshit haha
Hier voel je je veiliger?
Nu ga je mij niet wijsmaken dat je niet gewoon met Squid en mij naar een parenclub wil gaan enkel en alleen om te gluren! Excuseer, ik bedoelde "ter sociaal experiment en vanuit antropologische overwegingen"! 😇

Het signaal dat we moeten verkassen :unsure:

Hier voel je je veiliger?
Nu ga je mij niet wijsmaken dat je niet gewoon met Squid en mij naar een parenclub wil gaan enkel en alleen om te gluren! Excuseer, ik bedoelde "ter sociaal experiment en vanuit antropologische overwegingen"! 😇
Ge beseft toch dat er vanaf een bepaald uur een dresscode is waar ge u aan moet houden hé. En dat zijn geen flanellen pyama's :unsure:

Ik weet eigenlijk niet zo heel erg goed wat voor spectaculaire dingen dat ge daar verwacht te zien :p

Ge beseft toch dat er vanaf een bepaald uur een dresscode is waar ge u aan moet houden hé. En dat zijn geen flanellen pyama's :unsure:

Ik weet eigenlijk niet zo heel erg goed wat voor spectaculaire dingen dat ge daar verwacht te zien :p
Aaah, het verhelderende spectakel van de paringsdans natuurlijk! 😍

Euhm.... Hoe ver gaat die dresscode? Maar 2 leerkrachten met klein mannen kunnen ongetwijfeld heel creatief zijn met dat soort regels! 👌😇

Goh, als ik met een compliment wat meer kwaliteit en minder kwantiteit kan veroorzaken, waarom niet?
kent ge dat ook niet bij uw moeder of vrouw: ge zegt bijv 'awel , dat smaakte mij nu echt' en dan krijgt ge dat volgende weken in ene keer elke week op uw bord.
Compliment geven aan een vrouw -> versnelde en verhoogde kwantiteit..

kent ge dat ook niet bij uw moeder of vrouw: ge zegt bijv 'awel , dat smaakte mij nu echt' en dan krijgt ge dat volgende weken in ene keer elke week op uw bord.
Compliment geven aan een vrouw -> versnelde en verhoogde kwantiteit..
Als ik dat zeg, krijg ik te horen: "zijde weer naar complimenten aan 't vissen ja?". Ik kook namelijk meestal.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan