Squidward
Well-known member
Ik heb zo vaag een vermoeden dat ik naar de Britse versie van mezelf en @Squidward aan het kijken ben![]()
Zal kik Mrs Slocombe wel zijn, jij Miss Brahms.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo vaag een vermoeden dat ik naar de Britse versie van mezelf en @Squidward aan het kijken ben![]()
Dawasnogvanvoormijnetijd![]()

![]()
Dawasnogvanvoormijnetijd![]()

Da was ook voor mijn tijd maar een klassieker moet iedereen kennen. Pas op, tis héél Brits en héél fout. Tis eigenlijk Squid on tv.Dawasnogvanvoormijnetijd![]()
Is dat nieuwerwetse, gender-geijkte term voor hangry?Naah, wij zijn Riona en Tova, veel hedendaagser en intelligenter én faministischer!![]()
![]()
De triestigste Golden Retriever in West-Europa… Er was biefstuk. *was* Het is allemaal op en het was ab-so-luut niet eerlijk verdeeld.
Scusi, maar dat moet "scusi" zijn... al van 3u wakker is natuurlijk een afdoend excuusNope, dit noemen we een "sorry, ik ben al wakker sinds 3u"-typo.
Scuzi!

Scusi, maar dat moet "scusi" zijn... al van 3u wakker is natuurlijk een afdoend excuus![]()
Als ik zo een dingen zie denk ik altijd "de Brexit is toch wel een goed idee".![]()
CRAZY IN LOVE WITH MY GRANNY PANTS | Thong life isn't for everyone 😉 Can you relate?! #women #forwomen #femaleempowerment #womenslife #tovaleigh For daily stories 👉🏻... | By Tova Leigh - My Thoughts about stuff | Facebook
5,5 Mio. views, 2.765 likes, 1.469 loves, 771 comments, 2.973 shares, Facebook Watch Videos from Tova Leigh - My Thoughts about stuff: Thong life isn't for everyone 😉 Can you relate?! #women...fb.watch
Bij iedere fotopost of filmpje van jouw moet ik achteraf naar Google gaan en hot Girls intypen en minstens 30 foto's/filmpjes bekijken om die van jouw ongedaan te maken in mijn hoofd.![]()
CRAZY IN LOVE WITH MY GRANNY PANTS | Thong life isn't for everyone 😉 Can you relate?! #women #forwomen #femaleempowerment #womenslife #tovaleigh For daily stories 👉🏻... | By Tova Leigh - My Thoughts about stuff | Facebook
5,5 Mio. views, 2.765 likes, 1.469 loves, 771 comments, 2.973 shares, Facebook Watch Videos from Tova Leigh - My Thoughts about stuff: Thong life isn't for everyone 😉 Can you relate?! #women...fb.watch
Het signaal dat we moeten verkassenBinnenkort een post hier ‘parenclub om zeep want vol met vrouwen en hun popcorn’
Hier voel je je veiliger?Wat doe ik hier?
Ben niet zo into die parenclubshit haha

Ge beseft toch dat er vanaf een bepaald uur een dresscode is waar ge u aan moet houden hé. En dat zijn geen flanellen pyama'sHet signaal dat we moeten verkassen
Hier voel je je veiliger?
Nu ga je mij niet wijsmaken dat je niet gewoon met Squid en mij naar een parenclub wil gaan enkel en alleen om te gluren! Excuseer, ik bedoelde "ter sociaal experiment en vanuit antropologische overwegingen"!![]()

Aaah, het verhelderende spectakel van de paringsdans natuurlijk!Ge beseft toch dat er vanaf een bepaald uur een dresscode is waar ge u aan moet houden hé. En dat zijn geen flanellen pyama's
Ik weet eigenlijk niet zo heel erg goed wat voor spectaculaire dingen dat ge daar verwacht te zien![]()

ge moet haar niet aanmoedigen he.Nice. Eerste van uw moppen die ik snap en ik vind hem goed.
wat hebben ze tegen flanellen pyama's?Ge beseft toch dat er vanaf een bepaald uur een dresscode is waar ge u aan moet houden hé. En dat zijn geen flanellen pyama's
Ik weet eigenlijk niet zo heel erg goed wat voor spectaculaire dingen dat ge daar verwacht te zien![]()
Goh, als ik met een compliment wat meer kwaliteit en minder kwantiteit kan veroorzaken, waarom niet?ge moet haar niet aanmoedigen he.
kent ge dat ook niet bij uw moeder of vrouw: ge zegt bijv 'awel , dat smaakte mij nu echt' en dan krijgt ge dat volgende weken in ene keer elke week op uw bord.Goh, als ik met een compliment wat meer kwaliteit en minder kwantiteit kan veroorzaken, waarom niet?
Als ik dat zeg, krijg ik te horen: "zijde weer naar complimenten aan 't vissen ja?". Ik kook namelijk meestal.kent ge dat ook niet bij uw moeder of vrouw: ge zegt bijv 'awel , dat smaakte mij nu echt' en dan krijgt ge dat volgende weken in ene keer elke week op uw bord.
Compliment geven aan een vrouw -> versnelde en verhoogde kwantiteit..