Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou mooi geweest zijn, maar gelukkig komen er steeds nieuwe modellen op de markt waar je steeds meer mee kan.Helaas![]()
Ik vrees dat ik niet meer mee kan met nieuwe modellen en hun nieuwerwetse gedoe, maar niets mis met een okkasie in goede staat!Zou mooi geweest zijn, maar gelukkig komen er steeds nieuwe modellen op de markt waar je steeds meer mee kan.

Zou een dating versie van ‘the Vintage Market’ moeten bestaan. Beginnend vanaf ‘retro - de jaren 80’ en dan terug in de tijd. Enfin, in mijn dating tijd bestond dat, direct terug naar de Oertijd de meeste.Ik vrees dat ik niet meer mee kan met nieuwe modellen en hun nieuwerwetse gedoe, maar niets mis met een okkasie in goede staat!![]()
Hij is een vooruitziend man!(ik was al aan het denken "citeren en op slowchat reageren, Mulan!
Maar God zij dank zag 515 het al van ver aankomen)
Gij denkt dat @straight_six en airfryer is?Tja, dat denk ik ook van jou als ik sommige posts lees....![]()
Dus ge geloofde het tot "Tja, dat"?Ik geloofde het tot je het woord denk gebruikte.

Als je logo's mag geloven is die van Inventum ook wel goed:Hij is een vooruitziend man!
Nu wel schrik van die Princess
De Philips sowieso te duur (want moet ook meteen een grote zijn).
Ik zie zo veel dat jij hebt en Mulan niet en dat Mulan heeft en jij niet… Ik wacht eigenlijk op de power ballad, de meet-cute montage en de happy end. (Hollywood not Thai)Als je logo's mag geloven is die van Inventum ook wel goed:
Hij trekt ook wel heel hard op die van Mulan![]()
Airfryer Best getest door Kieskeurig kopen? Kijk snel! | bol
Op zoek naar een Airfryer Best getest door Kieskeurig? Airfryers koop je eenvoudig online bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huiswww.bol.com
nah, ik heb geen behoefte aan ballads, meetings en happy endings. Ik zit in een happy alone fase. Het is goed nu. Lekker rustig in huis, gaan en staan waar ik wil, geen geklaag als ik op vrijdag friet eet en op zondag een kapsalon.Ik zie zo veel dat jij hebt en Mulan niet en dat Mulan heeft en jij niet… Ik wacht eigenlijk op de power ballad, de meet-cute montage en de happy end. (Hollywood not Thai)
Ik begrijp u volkomen!nah, ik heb geen behoefte aan ballads, meetings en happy endings. Ik zit in een happy alone fase. Het is goed nu. Lekker rustig in huis, gaan en staan waar ik wil, geen geklaag als ik op vrijdag friet eet en op zondag een kapsalon.
BTW: met al het fastfood hier in de buurt denk ik dat de airfryer niet veel meer uit de kast gaat komen. Van maandag tot donderdag vers bereide gerechtjes van de GB en dan van vrijdag tot zondag ga ik alle ongezonde boel af. I like it.
Dit klinkt... voorbarig?MulanRider

wees gerust: er wordt niets gebaard.Dit klinkt... voorbarig?![]()
Ah nee we we hadden het over voor-barenwees gerust: er wordt niets gebaard.
Het kan niet anders dan dat je vorige woning op een waterader stond. Sinds je daar weg bent ben je een herboren man.nah, ik heb geen behoefte aan ballads, meetings en happy endings. Ik zit in een happy alone fase. Het is goed nu. Lekker rustig in huis, gaan en staan waar ik wil, geen geklaag als ik op vrijdag friet eet en op zondag een kapsalon.
BTW: met al het fastfood hier in de buurt denk ik dat de airfryer niet veel meer uit de kast gaat komen. Van maandag tot donderdag vers bereide gerechtjes van de GB en dan van vrijdag tot zondag ga ik alle ongezonde boel af. I like it.
ook langs voor wordt er niet gebaard.Ah nee we we hadden het over voor-baren