Het grote slowchat topic

Net zoals bij @Tonerider zijn katten, als ge beslist om 30plussers op uw forum te laten, moet ge de gevolgen dragen. Ge kunt kuisen (posts en haar), ge kunt voorkomen (kammen of regels maken), maar 10min later moet ge toch opnieuw beginnen hoor.

(en dan spreken we nog niet over de gevolgen van ne BGer op uw schoot laten zitten :help:)
Zo gaat ge rap uw kroon terug moeten afgeven, makker! 🙈🙈🙈

Het was een c3 Picasso, dus ruimte was geen probleem. Maar vanaf nu ga ik wel voor thuis leveren moeten gaan want op de motor kan ik niet veel vervoeren :p
Als je het écht wilt... dan kan je het

images
hanoi-vietnam-since-cars-are-expensive-and-the-traffic-crazy-in-vietnam-scooters-are-used-to-transport-goods-in-place-of-cars-often-overloaded-P67HJ9.jpg

Ben ik blij dat ik een dochter heb! 😂
Je kan het wel lachend zeggen maar toch vind ik dat serieus hypocriet. Jij mag seks hebben of aan zelfbevrediging doen maar uw dochter mag dat niet?
Sssshht, meisjes masturberen niet, dat doen alleen de duivelse jongens :shutup:

Edit: Maar nu ik er aan denk. Ik kende in mijn jeugd toch opvallend veel meisjes die paardreden. Jongens daarentegen...

Sssshht, meisjes masturberen niet, dat doen alleen de duivelse jongens :shutup:

Edit: Maar nu ik er aan denk. Ik kende in mijn jeugd toch opvallend veel meisjes die paardreden. Jongens daarentegen...
Ik moet natuurlijk afgaan op puur anekdotische gegevens, maar de masturbatiegraad bij tienermeisjes ligt BELACHELIJK laag in vergelijking met tienerjongens.
1of meerdere levensfases later stijgt dat wat bij de meisjes, en daalt dat wat bij de jongens. Heb ik horen zeggen althans 😏

Ik moet natuurlijk afgaan op puur anekdotische gegevens, maar de masturbatiegraad bij tienermeisjes ligt BELACHELIJK laag in vergelijking met tienerjongens.
1of meerdere levensfases later stijgt dat wat bij de meisjes, en daalt dat wat bij de jongens. Heb ik horen zeggen althans 😏
Waarschijnlijk zijn dat dan gasten die na 5 minuten uitgeteld liggen na de daad en hun madam de hand aan haarzelf moet slaan om de job af te maken

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan