Str8_6
Well-known member
Word.Dergelijke leggings zijn doorgaans niet het soort waar @straight_six en mezelf een aversie tegen hebben en krijgen mijn goedkeuring.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word.Dergelijke leggings zijn doorgaans niet het soort waar @straight_six en mezelf een aversie tegen hebben en krijgen mijn goedkeuring.

Bij een legging onder een kleed/rok vervalt meestal spontaan mijn interesse voor de vullingIs het niet vooral de "vulling" die belangrijk is?![]()

Que? Dus gij hebt liever "difficult access"? Ik snap het nietOnder een kleed/rok vervalt meestal spontaan mijn interesse voor de vulling![]()

Ze mankeren gewoon vijzen.Que? Dus gij hebt liever "difficult access"? Ik snap het niet![]()

Nee het ging al over de "vulling" in die legging. Wel bij de les blijven jongens. Het gaat even over vrouwendelen en ze kunnen aandacht al niet meer houdenHet ging (volgens mij) nog over leggings, dus in geval van legging onder kleed/rok etc.
.Voor wie maakt de vulling niet uit?
Ontdek recepten, ideeën voor thuis, stijlinspiratie en andere ideeën om uit te proberen.pin.it
Dus als de vulling niet uit maakt, hebben er nu?

Is het niet vooral de "vulling" die belangrijk is?![]()
Bij een legging onder een kleed/rok vervalt meestal spontaan mijn interesse voor de vulling![]()
Voor wie maakt de vulling niet uit?![]()
Ja OK.. Maar als er een heerlijke tiramisu gewikkeld is in een stuk stront.. Wil je die tiramisu dan nog?
It cannot be “unsmelled”.
Hoe proper kan ik die stront errond verwijderen?
Ja je hebt idd van die mensen die van niets vies zijn.. Daarmee past er op ieder potje een dekseltje.
Hoe proper kan ik die stront errond verwijderen?
Hedde gij chance gehad!Ja je hebt idd van die mensen die van niets vies zijn.. Daarmee past er op ieder potje een dekseltje.

@Mulan ik zie net op TikTok dat je spekjes kan bakken in de Airfryer. Zo die roze/witte snoepgevallen. Probeer dat eens aub, ik ben nieuwsgierig en het ontbreekt mij aan de logistieke middelen!