Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie hebben al adresjes uitgewisseld? Hoe enig.74km van bij mij, I'm safe![]()
yep, ge kunt uwe hof door iemand anders laten bewonen74km van bij mij, I'm safe![]()
yep, ge kunt uwe hof door iemand anders laten bewonen
ik kan ze uit het raam hangen want het is op het derde verdiep.Kan je caravan in je living kwijt? of is het maar een klein appartementje?
ik kan ze uit het raam hangen want het is op het derde verdiep.
Pas wanneer @Tonerider er een caraval van maakt....voor de mensen beneden is het dan een caravang
Ik hoor "mijne euro" zeer courant gebruikt worden.Met heel dat gesprekje over ‘frangs’ - is er eigenlijk (serieuze vraag, ben curieus) een vervangende uitspraak voor ‘zijne frang is nog niet gevallen’? Ik denk niet dat ‘zijne Euro’ courant gebruikt wordt.
Doordenker; Eerst ging dat "Zijne Franky is nog niet gevallen" worden, maar nu wordt dat dus "Zijn Kaat is nog niet gevallen"...Met heel dat gesprekje over ‘frangs’ - is er eigenlijk (serieuze vraag, ben curieus) een vervangende uitspraak voor ‘zijne frang is nog niet gevallen’? Ik denk niet dat ‘zijne Euro’ courant gebruikt wordt. Ik bedoel niet een uitspraak die hetzelfde wil zeggen, maar gebruiken we dit nog?
Het was Pandadresscode. Eerst de juiste kledij aan, dan opmeten!krijg net een mail voor de watermeter door te geven, in de titel ervan staat het woord "Pandadres"
Dacht ik net even dat ze het engelse kleedje voor de panda hadden fout geschreven.
En meet je dan panda punten?Het was Pandadresscode. Eerst de juiste kledij aan, dan opmeten!
We all gotta eat, right?Het forum wordt op weekdagen toch ook altijd verdacht kalmer vanaf dat het middagpauze is![]()
Dergelijke leggings zijn doorgaans niet het soort waar @straight_six en mezelf een aversie tegen hebben en krijgen mijn goedkeuring.whut???
![]()