Het grote slowchat topic

Past perfect bij de weerspiegeling van de lepel. 👌
Dus naast Melissa Blake zag je er ook deze al in?

389x840.jpg

Okee dan... 🤔

Slechte plusvader! 😡
(geen idee of jij daar enige ambitie toe hebt of niet, maar als @Nahrtent zich wel kan vinden in dat idee, ga ik er eigenlijk van uit dat jij het plusvaderschap - daarom niet met mij 😝- ook wel als een optie ziet?)
Nope, totaal niet. En dat meen ik echt :tongue: de kleine opvoeden van een ander is echt niet aan mij besteed. Ik denk niet dat ik dat kind ooit graag zou zien. En ik weet sowieso dat moesten er toch eigen kinderen komen dan dat ik die sowieso liever zou zien/voortrekken.

Nope, totaal niet. En dat meen ik echt :tongue: de kleine opvoeden van een ander is echt niet aan mij besteed. Ik denk niet dat ik dat kind ooit graag zou zien. En ik weet sowieso dat moesten er toch eigen kinderen komen dan dat ik die sowieso liever zou zien/voortrekken.
Op jouw leeftijd dacht ik er net hetzelfde over, dus ik begrijp het volledig! 👌
(behalve dat ik er van uit ging dat ik het kind wél graag zou zien, maar geen zin had om als tweederangsouder gezien te worden die wel voor alles mee mag opdraaien maar geen enkele beslissing mag nemen)

Als ge een circus wilt beginnen begint ge best met 3 wilde leeuwen te vangen en ge ..... <vul aan met een oostvlaamse scheldestad waar een bepaalde forummer binnenkort gaat wonen>

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan