Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg daar tschijt van éDe artikels puilen weer uit hoe we weer “net ernaast grijpen” op de Spelen. Chance dat we de atleten een voorkeursbehandeling hebben gegeven, stel u voor dat wel al die net niet prijzen nog feller ge-net niet hadden.![]()
Ik houd mijn zwaard alvast klaar.@Carrion ge moogt een bellenblaaske verwachten!!!!
In of uit de schede?Ik houd mijn zwaard alvast klaar.
Ik houd mijn zwaard alvast klaar.
In of uit de schede?

Gij onderschat het mannelijk doorzettingsvermogen als het op het krijgen van een bellenblaaske aankomt.3j lang?![]()
![]()
Hangt ervan af of @Mulan sterk genoeg is. Ik zou niet willen dat ze een blessure oploopt tijdens het bellenblazenIn of uit de schede?

Ja, ik ben aan het werk dus dan kijk je maar met een oog natuurlijk.Hij heeft nochtans wel ne binnenkopper van formaat gemist.
Getver, Squid, nu zien ze een wulpse boeredochter met hooistapel voor zich!Dat is de vrije natuur! Het Vlaanderen van Willeke Van Ammelrooy en Jan Decleir, van wilde boerendochters en al dat!

Das Vlaamse Cultuur met een grote K!Getver, Squid, nu zien ze een wulpse boeredochter met hooistapel voor zich!![]()
Getver, Squid, nu zien ze een wulpse boeredochter met hooistapel voor zich!![]()
De name is bond, boer bond! Allez kind, drinkt u mokske leeg tis morgen vroeg dag ze!Wat's a boerinne laaik joe doing in a stallinge laaik deze?
Godverdommeverdommemiljaardemilledju!De name is bond, boer bond! Allez kind, drinkt u mokske leeg tis morgen vroeg dag ze!