Het grote slowchat topic

Relatietherapie is niet meer nodig: het is over. Dank u. Ik hou me vanaf nu nog enkel met m;n hobbies bezig zoals de ketting van mijn motor regelmatig smeren.

ik heb twee minuten gekeken maar werd zeeziek van haar gewaggel en misselijk van haar kapsel. t pakske was wel sexy. Ik had ooit zo'n lerares die bijna op pensioen mocht en die droeg dat. Dat was minder sexy. Toen heb ik besloten op mijn 18 te stoppen met school. Dat heeft opgeleverd, want nu heb ik ongelimiteerd internet en als ik haar toch weer even mis, kan ik haar googlen.

eed04c64d8122adc681ecf482c6b0938.jpg

Oei, we zijn van M&M eerder naar The Passion of the Tonerider gegaan. Veel (zelf)flagellatie en Maria-Mulandalena die enkel kan toekijken.

ik heb twee minuten gekeken maar werd zeeziek van haar gewaggel en misselijk van haar kapsel. t pakske was wel sexy. Ik had ooit zo'n lerares die bijna op pensioen mocht en die droeg dat. Dat was minder sexy. Toen heb ik besloten op mijn 18 te stoppen met school. Dat heeft opgeleverd, want nu heb ik ongelimiteerd internet en als ik haar toch weer even mis, kan ik haar googlen.

eed04c64d8122adc681ecf482c6b0938.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan