ugar
Well-known member
Euh, dat aantal slaat op het aantal ledematen.Zijn er dan 4 lint's?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh, dat aantal slaat op het aantal ledematen.Zijn er dan 4 lint's?
Just 2 be sure: je stopt toch niet met mij te adoreren he?Relatietherapie is niet meer nodig: het is over. Dank u. Ik hou me vanaf nu nog enkel met m;n hobbies bezig zoals de ketting van mijn motor regelmatig smeren.

jawel, afgewezen is afgewezen. 't is allemaal foetsie nu.Just 2 be sure: je stopt toch niet met mij te adoreren he?![]()
Als "iets dynamischer dan een L" is de consensus!![]()
Neem anders gewoon een cijfer?Ik vind een grote "L" anders een bijster goede representatie van Lint. Het forum heeft dat goed automatisch gekozen.
jawel, afgewezen is afgewezen. 't is allemaal foetsie nu.
![]()
Ziezo, Lint!
I'll consider it!!Op wat er in zit?ik wist niet dat ge zo oppervlakkig waart. Shame on you. Ge moet u concentreren op wat er in zit, niet hoe het eruit ziet![]()

Moeiduni moeiduni aaft unen bek!moeiduni
Ik denk dat em morrege wel zal antwoorden, ni vandaag ni seffes ni subiet, maar wel morrege, zeke voor de noen.@nestorius geen fan van Belgian Asociality?
psychologisch voorbereiden is een belangrijk iets...Ik denk dat em morrege wel zal antwoorden, ni vandaag ni seffes ni subiet, maar wel morrege, zeke voor de noen.
ik heb twee minuten gekeken maar werd zeeziek van haar gewaggel en misselijk van haar kapsel. t pakske was wel sexy. Ik had ooit zo'n lerares die bijna op pensioen mocht en die droeg dat. Dat was minder sexy. Toen heb ik besloten op mijn 18 te stoppen met school. Dat heeft opgeleverd, want nu heb ik ongelimiteerd internet en als ik haar toch weer even mis, kan ik haar googlen.
![]()
de max gewoon.
Vroeger wel, met ouder worden is dat toch serieus verminderd.@nestorius geen fan van Belgian Asociality?
Amaai is dat hoe ge mij ziet?
Als iemand met een goed voorstel komt, wil ik het overwegen. Maar anders: Wat Nestor zei.
Met mijn super IT skills heb ik al even een nieuwe profielfoto voor ons enige echte erelid aangemaakt:Ik wil ook wel zo een kroontje, wat moet ik mij aanmelden?