Het grote slowchat topic

Zou jij Tonerider in de buurt van jouw kinderen laten?

Alez, niet verkeerd bedoeld he, Toontje, maar ga jij opstaan om 6u voor haar? Nope. Ga jij ze gezond eten geven? Nope. Ga jij haar zelfvertrouwen geven en tonen wat zelfliefde is? Nope.

Maar voor de rest ben je een toppertje hoor! 😘
ik blijf mijlenver uit de buurt van kinderen. Maar eigenlijk @Mulan, zou ik, moest ik ze gehad hebben, er alles aan gedaan hebben om hun zelfvertrouwen en zelfliefde aan te wakkeren. Want ik weet wat het is om het te missen.
Gezonde voeding en om 6u opstaan daarentegen zou wel een probleem geweest zijn. :p Daar zijn de mama's voor.

Ooooooowwww! Veel haalbaarder! En wie moet er dan tijgerondergoed dragen?
Muntje opgooien.
Ik zou nooit iemand in de richting van ‘voor eeuwig en altijd’ duwen maar ik denk dat iedereen zo een filmisch moment wel eens leuk kan vinden.
Kan ik popcorn maken in de airfryer? Popcorn met karamel.

Muntje opgooien.
Ik zou nooit iemand in de richting van ‘voor eeuwig en altijd’ duwen maar ik denk dat iedereen zo een filmisch moment wel eens leuk kan vinden.
Geen idee! Maar wel zakjes voor de microgolf! 👌

Muntje opgooien.
Ik heb da gehad!

Ons eerste binnendraaimoment was in de gietende regen.

ik blijf mijlenver uit de buurt van kinderen. Maar eigenlijk @Mulan, zou ik, moest ik ze gehad hebben, er alles aan gedaan hebben om hun zelfvertrouwen en zelfliefde aan te wakkeren. Want ik weet wat het is om het te missen.
Gezonde voeding en om 6u opstaan daarentegen zou wel een probleem geweest zijn. :p Daar zijn de mama's voor.
Probleem is "lead by example" vooral, niet "want je bent te tam om er iets van te bakken" 😘

Probleem is "lead by example" vooral, niet "want je bent te tam om er iets van te bakken" 😘
nah, ik kan goed faken. Ik doe dat ook met sociaal zijn. De uren dat we samen zouden zijn, zou ik met hen bezig zijn en hun aanmoedigen en ondersteunen. Het mezelf neerhalen zou ik beperken tot wanneer ze slapen of naar school zijn.

Of misschien maak ik me dat mezelf wijs en zou ik vluchten zoals mijn eigen vader. Maar goed, dat is voor een ander topic.

De realiteit is dat ik geen kinderen heb en ook nooit zal hebben. Ook niet in de stiefvorm of ze moeten al +18 zijn en het huis uitzijn.

Muntje opgooien.
ooooh het wereldkeuken gedeelte in de carrefour had laatst gourmet caramel popcorn en zonder zwanzen, de beste popcorn die ooit gegeten heb. :love:

Of misschien maak ik me dat mezelf wijs en zou ik vluchten zoals mijn eigen vader. Maar goed, dat is voor een ander topic.
Daar geloof ik dus ècht niets van!
De realiteit is dat ik geen kinderen heb en ook nooit zal hebben. Ook niet in de stiefvorm of ze moeten al +18 zijn en het huis uitzijn.
Alez, proper, single moeders al direct verticaal klasseren en niet horizontaal! 😡

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan