Het grote slowchat topic

Jullie knallen em in dit topic.:laugh:
Meer dan 2k reacties in nog week tijd haha elke keer dat ik eens kom piepen om te zien waarover het gaat begrijp ik er geen ene mallemoer van.:laugh:

Ik moet wel zeggen, romantische ziel dat ik ben, dat als er 12485 pagina’s later eindelijk een versnelling bij komt voor Tonerider-Mulan, ik wel iets episch ga verwachten á la Bridget Jones’ tijgerondergoed in de sneeuw. I must live vicariously!

Ik moet wel zeggen, romantische ziel dat ik ben, dat als er 12485 pagina’s later eindelijk een versnelling bij komt voor Tonerider-Mulan, ik wel iets episch ga verwachten á la Bridget Jones’ tijgerondergoed in de sneeuw. I must live vicariously!
Hookers & viccars?

Zou jij Tonerider in de buurt van jouw kinderen laten?

Alez, niet verkeerd bedoeld he, Toontje, maar ga jij opstaan om 6u voor haar? Nope. Ga jij ze gezond eten geven? Nope. Ga jij haar zelfvertrouwen geven en tonen wat zelfliefde is? Nope.

Maar voor de rest ben je een toppertje hoor! 😘

Alez, niet verkeerd bedoeld he, Toontje, maar ga jij opstaan om 6u voor haar? Nope. Ga jij ze gezond eten geven? Nope. Ga jij haar zelfvertrouwen geven en tonen wat zelfliefde is? Nope.

Ik ken Tonerider (nog) niet zo goed. Ik zie het ook maar als Hollywood film é, ttz de kus in de sneeuw en dan loopt de generiek en gaat iedereen naar huis.

Waarom zou Toontje moeten zorgen voor kinderen, die kinderen moeten voor hem zorgen verdorie

Whoops, nog nooit zoveel shocked faces op enkele seconden verzameld 😞
Tonerider atm:

JointPoliteHuia-size_restricted.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan