Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Och jong, ge hebt ons graag!zo te zien is de inner circle samengesteld uit marginalen
Toch maar discord eens gaan proberen![]()
Zijt gij van holland?Jullie knallen em in dit topic.
Meer dan 1k reacties in nog week tijd haha elke keer dat ik eens kom piepen om te zien waarover het gaat begrijp ik er geen ene mallemoer van.![]()
Wij ook nauwelijks, ideaal dus!Jullie knallen em in dit topic.
Meer dan 2k reacties in nog week tijd haha elke keer dat ik eens kom piepen om te zien waarover het gaat begrijp ik er geen ene mallemoer van.![]()
Welcome to the club of zeggen we daar inner circle tegen nu?Jullie knallen em in dit topic.
Meer dan 2k reacties in nog week tijd haha elke keer dat ik eens kom piepen om te zien waarover het gaat begrijp ik er geen ene mallemoer van.![]()
Hollanders piepen niet!Zijt gij van holland?
Nee, maar ze mallemoeren welHollanders piepen niet!
Es slowen, schat?Het is ingewikkeld.
Aan dit topic is niets slowchat aan.![]()
Hoe zou je het dan omschrijven? Als ik wil reageren binnen 8 seconden ontvang ik een waarschuwing. Slow genoeg ja.Het is ingewikkeld.
Aan dit topic is niets slowchat aan.![]()
Ja idd. Het gaat zelfs nog niet snel genoeg.Hoe zou je het dan omschrijven? Als ik wil reageren binnen 8 seconden ontvang ik een waarschuwing. Slow genoeg ja.
Hookers & viccars?Ik moet wel zeggen, romantische ziel dat ik ben, dat als er 12485 pagina’s later eindelijk een versnelling bij komt voor Tonerider-Mulan, ik wel iets episch ga verwachten á la Bridget Jones’ tijgerondergoed in de sneeuw. I must live vicariously!
Zou jij Tonerider in de buurt van jouw kinderen laten?Ik moet wel zeggen, romantische ziel dat ik ben, dat als er 12485 pagina’s later eindelijk een versnelling bij komt voor Tonerider-Mulan, ik wel iets episch ga verwachten á la Bridget Jones’ tijgerondergoed in de sneeuw. I must live vicariously!

Ik ken Tonerider (nog) niet zo goed. Ik zie het ook maar als Hollywood film é, ttz de kus in de sneeuw en dan loopt de generiek en gaat iedereen naar huis.Zou jij Tonerider in de buurt van jouw kinderen laten?
Alez, niet verkeerd bedoeld he, Toontje, maar ga jij opstaan om 6u voor haar? Nope. Ga jij ze gezond eten geven? Nope. Ga jij haar zelfvertrouwen geven en tonen wat zelfliefde is? Nope.
Maar voor de rest ben je een toppertje hoor!![]()
Waarom zou Toontje moeten zorgen voor kinderen, die kinderen moeten voor hem zorgen verdorieZou jij Tonerider in de buurt van jouw kinderen laten?
Alez, niet verkeerd bedoeld he, Toontje, maar ga jij opstaan om 6u voor haar? Nope. Ga jij ze gezond eten geven? Nope. Ga jij haar zelfvertrouwen geven en tonen wat zelfliefde is? Nope.
Maar voor de rest ben je een toppertje hoor!![]()
Ooooooowwww! Veel haalbaarder! En wie moet er dan tijgerondergoed dragen?Ik ken Tonerider (nog) niet zo goed. Ik zie het ook maar als Hollywood film é, ttz de kus in de sneeuw en dan loopt de generiek en gaat iedereen naar huis.
Ze is 3 en ze kan nog niet aan de airfryerWaarom zou Toontje moeten zorgen voor kinderen, die kinderen moeten voor hem zorgen verdorie

Tonerider atm:Whoops, nog nooit zoveel shocked faces op enkele seconden verzameld![]()