Dat heb ik altijd afschuwelijk gevonden. Ze verkopen dat trouwens opnieuw.Buffalo's. Het enige waar dat nog voor kan dienen is voor de klein in attracties te krijgen waar ze nog te klein voor is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik altijd afschuwelijk gevonden. Ze verkopen dat trouwens opnieuw.Buffalo's. Het enige waar dat nog voor kan dienen is voor de klein in attracties te krijgen waar ze nog te klein voor is.
Mah zoiets mottigNee, dat net niet meer. Mijn oudere zus had dat wel.
Maar mijne eerste "dure frak" was een gele Zino & Judy lederen frak.
Da's geen leer he, flippo!Mah zoiets mottig
![]()
Ik heb het gezien. In fancy kleurtjes. 'K heb dat gedragen toen ik 12 was,, Zou het puur uit schaamte niet meer dragen, laat staan er foto's van bovenhalen.Dat heb ik altijd afschuwelijk gevonden. Ze verkopen dat trouwens opnieuw.
Eik. Nee de mijn was mooier ze. Dees is iets mottig.Mah zoiets mottig
![]()
Er was toen niks anders denk ikIk vraag mij toch nog altijd af waarom ouders dat eigenlijk toelieten om je dat te laten dragen, hadden die graag dat ge eruit zag als een paljes ofzo?
sterker nog, da's echt weer een hype! zo extreem grote lelijke sneakers ookDat heb ik altijd afschuwelijk gevonden. Ze verkopen dat trouwens opnieuw.
Afschrikmiddel voor verjaardagsfeestjes. Er zou maar eens een taart extra moeten worden gekocht/gemaakt.Ik vraag mij toch nog altijd af waarom ouders dat eigenlijk toelieten om je dat te laten dragen, hadden die graag dat ge eruit zag als een paljes ofzo?
Ik heb dat nooit aan mijn voeten gehad (en ik ging het thuis niet moeten vragen trouwens) Dat was echt zoiets voor de Johnny'sEr was toen niks anders denk ik
Fak, ook gehadIk was trouwens een systeme nouveau madammeke met de adidaskes aan om te kunnen hakken en 2 staartjes![]()

Klinkt aannemelijkAfschrikmiddel voor verjaardagsfeestjes. Er zou maar eens een taart extra moeten worden gekocht/gemaakt.
De staartjes!Fak, ook gehad![]()

pigtails hardcore lady was niet de juiste zoektermIk was trouwens een systeme nouveau madammeke met de adidaskes aan om te kunnen hakken en 2 staartjes![]()

Nee, kaalgeschoren en zo een lange kuif bij mijDe staartjes!![]()

Geblondeerd of naturel?Nee, kaalgeschoren en zo een lange kuif bij mij![]()
Naturel welGeblondeerd of naturel?
Ik was al blond ehNaturel wel