positiviteit is aantrekkelijk, mooi!Ideale target voor blinde hetero vrouwen die graag op hun lijn letten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
positiviteit is aantrekkelijk, mooi!Ideale target voor blinde hetero vrouwen die graag op hun lijn letten.
was ge hier tijdens de creusetdiscussie want ik denk dat we dat nu als punt van rijkdom hebben aangenomen, dus als IT'ers rijk zijn = creuset cadeau van een IT'er als ge die date. op z'n minst hee.
was ge hier tijdens de creusetdiscussie want ik denk dat we dat nu als punt van rijkdom hebben aangenomen, dus als IT'ers rijk zijn = creuset cadeau van een IT'er als ge die date. op z'n minst hee.

"mijnen" it'er was niet rijk en deed ook niet bepaald vaak aan cadeautjes geven
(toch wel jaarlijks iets, niet dat hij compleet onattent was!)laten we doen alsof want er zit een much nerdier reden achter "norae"Heeeee, vandaar komt die nick!!!

een idee op welk forum die aanwezig zijn? Oh wait, voor blinden: dat moet the dark web zijn.Ideale target voor blinde hetero vrouwen die graag op hun lijn letten.
't is daarmee dat de lat laag moet blijven he Mulan. Naar uwe hof zou ik wel durven komen, want daar ligt de lat tegen de grond he.Gij durft verdikke nog niet met uw tupperware potteke tot bij Tomski te gaan, want beeld je in dat zijn vrouw open zou doen! Ge moet uw schijtluisgehalte niet op de vrouwen steken!
negging: Put simply, negging is when someone insults you in an effort to make you more open to their romantic advances.'t is daarmee dat de lat laag moet blijven he Mulan. Naar uwe hof zou ik wel durven komen, want daar ligt de lat tegen de grond he.
gij se kalf.negging: Put simply, negging is when someone insults you in an effort to make you more open to their romantic advances.
Alles is relatief. Voor mij zijn de meeste mensen hier jonge snaken.zitten hier dan jonge snaken?

couterstrike toen ik 16 was, the good old days.Ik ben blijven hangen bij Half Life 2
een virus? Kwestie van in de it te blijven?"mijnen" it'er was niet rijk en deed ook niet bepaald vaak aan cadeautjes geven
(toch wel jaarlijks iets, niet dat hij compleet onattent was!)
K ben idd wel voor een harde reboot gegaan!.een virus? Kwestie van in de it te blijven?

toen de dinosaurussen hier nog liepencouterstrike toen ik 16 was, the good old days.

Met buffalos en zino en judy?toen de dinosaurussen hier nog liepen![]()
![]()

die zijn weer in de mode naar 't schijnt!Met buffalos en zino en judy?![]()
dat waren tijden. En ambras maken met Lientjeuuuuhtoen de dinosaurussen hier nog liepen![]()
![]()
Amai, zo een frak heb ik ook nog gehadMet buffalos en zino en judy?![]()
en een Millet zekerAmai, zo een frak heb ik ook nog gehad
en een Millet zeker
Nee, dat net niet meer. Mijn oudere zus had dat wel.en een Millet zeker