en ik maar denken dat uw ava een selfie wasIk ben blijven hangen bij Half Life 2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik maar denken dat uw ava een selfie wasIk ben blijven hangen bij Half Life 2
Gij las gewoon IT-ventSorry! Ik raakte afgeleid door "it-event"![]()
't is dan ook wel een schone gay duiker. en schoon duiken dat die doet! in een speedo!Het is nu all about gay duikers. Sorry, Tomski, see you in de lente van 2064
Dat is nu ook zo. Ik lijk daar wel heel hard op nu. Vooral die headcraben ik maar denken dat uw ava een selfie was
Ja, maar wa zijde der mee? Hij gaat nooit bij u duiken he't is dan ook wel een schone gay duiker. en schoon duiken dat die doet! in een speedo!
da moet nie, ik verwacht dat die ook ca va kan koken optioneel in speedo en dan ben ik al contentJa, maar wa zijde der mee? Hij gaat nooit bij u duiken he
Ik was jaren geleden op zoek naar een algemeen forum ter verstrooiing van zwangerschapsslapeloosheid etc. En dus op 9lives, algemeen deel gestuit en daar vrolijk blijven plakken.ik vraag me wel af, er zit hier blijkbaar veel volk dat niet gamet, hoe beland je dan op 9lives?
bij mij was da gewoon omdat ik op 9lives tweedehands games kocht

Dat is wel zo rustig!Ja, maar wa zijde der mee? Hij gaat nooit bij u duiken he
niet gay en niet mooi in een speedo? aiiiiDe lat wordt hier alweer veel te hoog gelegd. En dan verschieten ze dat ik geen nieuwe relatie aandurf.
De vrouwen van tegenwoordig heDat is wel zo rustig!

Been there, Datet that.Gij las gewoon IT-vent

niet gay, niet mooi (in geen enkel kledingstuk) en niet kunnen koken.niet gay en niet mooi in een speedo? aiiii
Gij durft verdikke nog niet met uw tupperware potteke tot bij Tomski te gaan, want beeld je in dat zijn vrouw open zou doen! Ge moet uw schijtluisgehalte niet op de vrouwen steken!De lat wordt hier alweer veel te hoog gelegd. En dan verschieten ze dat ik geen nieuwe relatie aandurf.
maar heeft hij een creuset voor u gekochtBeen there, Datet that.![]()

Huh?maar heeft hij een creuset voor u gekocht![]()
niet gay, niet mooi (in geen enkel kledingstuk) en niet kunnen koken.
Da was ons Nora eh!maar heeft hij een creuset voor u gekocht![]()