Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NERD!!!!!Ik niet.
Ik game niet en het enige wat ik van Linux etc ken, is dat die een cute pinguin hebben![]()
Met of zonder leiband?Maar nerds moeten het nieuwe sexy zijn denk ik. Voor corona es naar een event van een klant geweest waar ik voor freelance en de IT'ers van tegenwoordig lopen met poezen rond, ni normaal...
Miauwkes!Met of zonder leiband?
Nerds zijn al zo lang het nieuwe sexy dat ze eigenlijk alweer het oude sexy zijn.Maar nerds moeten het nieuwe sexy zijn denk ik. Voor corona es naar een event van een klant geweest waar ik voor freelance en de IT'ers van tegenwoordig lopen met poezen rond, ni normaal...
Oei, hebben we al weer afgedaan?Nerds zijn al zo lang het nieuwe sexy dat ze eigenlijk alweer het oude sexy zijn.
Must be doing something wrongNerds zijn niet sexy maar rijk.
Alzo sprak Mulan, golddigger eerste klas!![]()

en iets met prioritietenAls ik langskom roepen ze nooit 'sexy', wel gewoon de laatste klank ervan.Nerds zijn al zo lang het nieuwe sexy dat ze eigenlijk alweer het oude sexy zijn.
En 't frituurMust be doing something wrong
Oja die hoop bakstenen![]()

Het is nu all about gay duikers. Sorry, Tomski, see you in de lente van 2064
waar mijn monnieNerds zijn niet sexy maar rijk.

Bij de it'ers, jufke!!waar mijn monnie![]()
ja maar ge hebt niet gezegd dat uw job ook een nerdjob moest zijn, enkel dat ge nerd moest zijnBij de it'ers, jufke!!
unfairSorry! Ik raakte afgeleid door "it-event"ja maar ge hebt niet gezegd dat uw job ook een nerdjob moest zijn, enkel dat ge nerd moest zijnunfair