Topicnaam "West-Vlamingen en sympathisanten united. oh ja, en ook een limburger."Behalve een invasie van West-Vlaanderen uit: nope!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Topicnaam "West-Vlamingen en sympathisanten united. oh ja, en ook een limburger."Behalve een invasie van West-Vlaanderen uit: nope!![]()
Blijft nog steeds VEEL viezer klinken dan het isHey faghag!![]()

Blijft nog steeds VEEL viezer klinken dan het is![]()

Behalve een invasie van West-Vlaanderen uit: nope!![]()
is een inner circle echt inner als iedereen van de outer zomaar kan joinen tho. er is niet eens een officieel ontgroeningsproces

Yes, ik zou toch wat bijlezenHow, sinds ik deze thread vrijdagmiddag de laatste keer open gedaan heb zijn er 60 pagina's volgezeverd.
Heb ik iets belangrijks gemist?

ik herinner me zelfs niet eens waarover we gisteren hebben gebabbeld en ik was waarschijnlijk deel van het gesprekYes, ik zou toch wat bijlezen![]()

Joinen kan geloof ik dmv een triootje met @Tonerider en @Mulanis een inner circle echt inner als iedereen van de outer zomaar kan joinen tho. er is niet eens een officieel ontgroeningsproces![]()
Speedoik herinner me zelfs niet eens waarover we gisteren hebben gebabbeld en ik was waarschijnlijk deel van het gesprek![]()
![]()

airDILDO?Iemand die een actifry overwogen heeft i.p.v. de air*****?
Gelukkig is mijn FOMO niet zo groot wat betreft deze thread. ^^Yes, ik zou toch wat bijlezen![]()
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.En fruit fly dan... een heteroman die graag gezelschap heeft van homoseksuele mannen.![]()
Nee, wel al de duofriteuse.Iemand die een actifry overwogen heeft i.p.v. de air*****?
Wij zeiden gewoon Fairy GodmotherBlijft nog steeds VEEL viezer klinken dan het is![]()
Vraag me af of de moderators FOMO hebben wat betreft deze thread. Wie test het uit?Gelukkig is mijn FOMO niet zo groot wat betreft deze thread. ^^
De posts van vandaag zullen wel volstaan.
Nope!Iemand die een actifry overwogen heeft i.p.v. de air*****?
Die heeft m'n moeder al 10-ish jaar, dan is een airfryer pakken sneller en makkelijker.Iemand die een actifry overwogen heeft i.p.v. de air*****?