1 of 2?ni no kuni is toch beter.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 of 2?ni no kuni is toch beter.
allebei maar ik denk precies dat ik verkeerd was dacht dat uwe vorige avatar daar van kwam1 of 2?
.nee klopt mijn ava kwam van revenant kingdom welallebei maar ik denk precies dat ik verkeerd was dacht dat uwe vorige avatar daar van kwam.
Jij bent het zelf!behalve als ze kletsen aan 't uitdelen is!

ik ben geen anime meisje met blauw haar thoJij bent het zelf!![]()
Als je het echt zou willen hé ... !!ik ben geen anime meisje met blauw haar tho
nah ik heb het maar veranderd om verwarring te voorkomen, stel u voor denken ze dat het een accurate representatie van mezelf isAls je het echt zou willen hé ... !!
ik ben geen anime meisje met blauw haar tho

Met bril, hoodie en
Ik had mij jou zo wel voorgesteld, geen idee waarom.

Oprecht graag gedaangeen probleem, oprechte dank.

Kga het hier al maar doen voordat er ene begint te kreften over inner circles ofzo.
Oprecht graag gedaan
your move![]()
Het begint oprecht mijn kloten uit te hangen met die inner circles.Kga het hier al maar doen voordat er ene begint te kreften over inner circles ofzo.
Oprecht graag gedaan
your move![]()
Kan iemand eens een Venndiagram posten, want ik volg niet meer.Het begint oprecht mijn kloten uit te hangen met die inner circles.
Kan iemand eens een Venndiagram posten, want ik volg niet meer.

Zo moeilijk is het niet zuh:Kan iemand eens een Venndiagram posten, want ik volg niet meer.
Lap, tbegint al. Er is weer geen consensus over hoe de inner circle in elkaar zit.Zo moeilijk is het niet zuh:
Bekijk bijlage 3215
Jawel, alleen is het ene wél een Venndiagram, wat de opdracht was, en het ander niet!Lap, tbegint al. Er is weer geen consensus over hoe de inner circle in elkaar zit.

Dat mag ook niet, eens het recept uit is, is het gedaan met inner en gewoon circle.Lap, tbegint al. Er is weer geen consensus over hoe de inner circle in elkaar zit.
ge ziet het niet he. 't een is de vrouwelijke kijk op de innercircle en de andere de mannelijke. Mag je raden welke het moeilijker maakt dan het is.Lap, tbegint al. Er is weer geen consensus over hoe de inner circle in elkaar zit.