Tonerider
Well-known member
Ben ik dan de enige die zijn madam elke 15min laat meelezen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik dan de enige die zijn madam elke 15min laat meelezen?![]()
dat vraagt om een leuk deuntje.een update over motten die mijn slaapkamer binnen vliegen: een seconde met deo van dichtbij erop spuiten = finito![]()
ik ben hier te jong voordat vraagt om een leuk deuntje.
daarom dat ge er naar moet luisteren. Dat is cultuur die nooit vergeten mag worden.ik ben hier te jong voor
Ha, die heb ik hier nog op 45rpm single liggen zelfs.dat vraagt om een leuk deuntje.
Ik heb heel die LP (een El Pee was voor de Cee Dee en voor de itjoens da jullie jonkies nu hebben)ik ben hier te jong voor
Pffft...33 toeren zekers? Met uw nieuwerwetse hekserij... 78 toeren is da real shit.Ik heb heel die LP (een El Pee was voor de Cee Dee en voor de itjoens da jullie jonkies nu hebben)
Vinyl zeker… Steen, da is de real shit!Pffft...33 toeren zekers? Met uw nieuwerwetse hekserij... 78 toeren is da real shit.
Jabanee ze krijgt geen inspraak heh, laten we daar aub niet mee beginnen.Anders dat Lint zegt waar zijn madam graag over klapt en dan nemen we dat even, kwest van inclusive te zijn
pfft de jonkies hebben tegenwoordig een kast vol lp's, da's hipster nuIk heb heel die LP (een El Pee was voor de Cee Dee en voor de itjoens da jullie jonkies nu hebben)
Vol lp’s die zorgvuldig uitgekozen zijn. Voor de combinatie Demis Roussos, AC/DC, Dorus, Slade, Wiener Klassiker, Black Sabbath… Daarvoor moet je een ‘original’ zijn. Een jonkie kan da niet, het ontbreekt aan on-ironisch zijn!pfft de jonkies hebben tegenwoordig een kast vol lp's, da's hipster nu
Kgeef u geen ongelijk, ik ben ook geruster als ik niet te veel mag nadenken.Jabanee ze krijgt geen inspraak heh, laten we daar aub niet mee beginnen.
Justin Biebel? One Dissection? Daar heb ik mijn oortrompet nog nooit opgezet. Al die moderne iluvjoe rommel. Geef mij maar Vera Lynn.ik denk dat je zelfs justin bieber en one direction op lp kunt krijgen tegenwoordig
Achja wat zou je anders zo vroeg doen als je opstaat morgen.mijn brein "hee het is nog niet eens 23u misschien ga ik eens vroeg slapen vandaag"
*bijna 3 uur gamen later*
"oei"
![]()
Hetzelfde als nu dus. Niks verloren danmisschien iets productiefs... nee, wsl ook gewoon mijn tijd verbrodden, want congé
character uit het spel dat ik aant spelen ben. was eens tijd om de oude in te ruilen, die was uit een spel van een heel eind geleden![]()

ni no kuni is toch betermisschien iets productiefs... nee, wsl ook gewoon mijn tijd verbrodden, want congé
character uit het spel dat ik aant spelen ben. was eens tijd om de oude in te ruilen, die was uit een spel van een heel eind geleden![]()
.behalve als ze kletsen aan 't uitdelen is!Hetzelfde als nu dus. Niks verloren dan
Het ziet er een sympathieke uit!