Mulan
Well-known member
Nee, Da's ne frietketel die dat flikt, geen airfryer!In slaap gevallen in de zetel terwijl zijn airfryer opstond en zijn huis is afgefikt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, Da's ne frietketel die dat flikt, geen airfryer!In slaap gevallen in de zetel terwijl zijn airfryer opstond en zijn huis is afgefikt.

@norae zie je hoe die kerels dat hier spelen???Alé, mission succesful zeggen ze dan
Bons, ben eens mijn vrouwtje gaan vervoegen: zij speelt Animal Crossing terwijl ik haar ambeteer door een boek te lezen en constant met mijn voeten haar por. No wonder da mijn spaarkaart tegen teind van de week op is![]()
wilt ge me aub niet met dode mensen vergelijken aub. Ik weet dat er niet veel leven in me zit, maar ik adem nog.
Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"
Waar zit toontje ondertussen? Overleden aan hartaderverkalking?![]()
Mannekes alstemblieft ik moet hier in het geniep meelezen want no way dat ik dat hier nog aan mijn madam uitgelegd krijg als die ooit en passant is een fragment mee
Fair & square: ik kondig mijn intenties op voorhand aan@norae zie je hoe die kerels dat hier spelen???

gene speedo gene dateFair & square: ik kondig mijn intenties op voorhand aan![]()
Lighten up, je zit hier voor je vrije tijdZwijg van nonnen. 1 is genoeg. Ik loop er nog vies gezind van.

Inderdaad. En aan jou ga ik me niet meer opjagen.Lighten up, je zit hier voor je vrije tijd![]()
Ik zeg altijd, zo als da gij maurice kunt nadoen zo doet er da geen ene!En om verder te doen, kzal ik wel maurice zijn en Non pascale.
Beloven jaInderdaad. En aan jou ga ik me niet meer opjagen.
Ik zeg altijd, zo als da gij maurice kunt nadoen zo doet er da geen ene!
Gij oscar dan?Ok, gij kunt dat beter, gij zijt maurice
Nen dagschotel?Kom Maurice en Oscar, begint al een café he.
ik zeg altijd, als er mensen dorst hebben kan je best een cafe beginnen,Kom Maurice en Oscar, begint al een café he.
No worries, ik zoek hier ook geen vrouw meer voorlopig.wuk emme vandoag heleerd: kom hier nie om een vent te zoeken
tonerider als den hond van mulan dan, als zij carmen is, klinkt legit.
Als @Tonerider iemand zou zijn, dan ist het wel Pico zeker, allez of toch de acteur Walter Michiels. Ik ben er zeker van dat die ook een airfryer wilt gebruiken, en hij is nog niet dood. Ik zie die ook met plezier in iemand zijne hof met ne caravan.wilt ge me aub niet met dode mensen vergelijken aub. Ik weet dat er niet veel leven in me zit, maar ik adem nog.
Dank u.
Ik ben blij dat ik vereenzelvigd wordt met de (in mijn hoofd) enige normale mens in die serie. Ik dank jullie

Ben ik dan de enige die zijn madam elke 15min laat meelezen?Mannekes alstemblieft ik moet hier in het geniep meelezen want no way dat ik dat hier nog aan mijn madam uitgelegd krijg als die ooit en passant is een fragment mee leest![]()
Overduidelijk welBen ik dan de enige die zijn madam elke 15min laat meelezen?![]()