Het grote slowchat topic

Alé, mission succesful zeggen ze dan :D
Bons, ben eens mijn vrouwtje gaan vervoegen: zij speelt Animal Crossing terwijl ik haar ambeteer door een boek te lezen en constant met mijn voeten haar por. No wonder da mijn spaarkaart tegen teind van de week op is :whistle:
@norae zie je hoe die kerels dat hier spelen???

En @Tonerider? 😥

Mijn Xavierke?
wilt ge me aub niet met dode mensen vergelijken aub. Ik weet dat er niet veel leven in me zit, maar ik adem nog.
Dank u.

Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"

Waar zit toontje ondertussen? Overleden aan hartaderverkalking? ☹️

maar wel lief dat ge me mist.

En @Tonerider? 😥

Mijn Xavierke?
tonerider als den hond van mulan dan, als zij carmen is, klinkt legit.
wilt ge me aub niet met dode mensen vergelijken aub. Ik weet dat er niet veel leven in me zit, maar ik adem nog.
Dank u.
Als @Tonerider iemand zou zijn, dan ist het wel Pico zeker, allez of toch de acteur Walter Michiels. Ik ben er zeker van dat die ook een airfryer wilt gebruiken, en hij is nog niet dood. Ik zie die ook met plezier in iemand zijne hof met ne caravan. :thumb:

Mannekes alstemblieft ik moet hier in het geniep meelezen want no way dat ik dat hier nog aan mijn madam uitgelegd krijg als die ooit en passant is een fragment mee leest
😐
Ben ik dan de enige die zijn madam elke 15min laat meelezen?
:unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan