Het grote slowchat topic

ahja alst te wild staat is just gelik de preutelekker é
Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"

Waar zit toontje ondertussen? Overleden aan hartaderverkalking? ☹️

Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"
Alé, mission succesful zeggen ze dan :D
Bons, ben eens mijn vrouwtje gaan vervoegen: zij speelt Animal Crossing terwijl ik haar ambeteer door een boek te lezen en constant met mijn voeten haar por. No wonder da mijn spaarkaart tegen teind van de week op is :whistle:

Mannekes alstemblieft ik moet hier in het geniep meelezen want no way dat ik dat hier nog aan mijn madam uitgelegd krijg als die ooit en passant is een fragment mee leest 😐

Waar zit toontje ondertussen? Overleden aan hartaderverkalking? ☹️
In slaap gevallen in de zetel terwijl zijn airfryer opstond en zijn huis is afgefikt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan