DDT is @Remake , die wilt ons hier ook weg om het veld voor hem alleen te hebben.Jij bent eerder DDT das ook zo een frustro agressor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DDT is @Remake , die wilt ons hier ook weg om het veld voor hem alleen te hebben.Jij bent eerder DDT das ook zo een frustro agressor.
en al de west-vlamingen cheeren. weer enen opgevist!39, male, Jabbeke
Dikke borsten check!Ros: check!
Een "hondje" : check!
Ik was nog aant twijfelen tussen pol en xavier maar het is inderdaad xavier. Nu nog een pol vinden.
Maar den echte Nero is ne preutelekker.tonerider als den hond van mulan dan, als zij carmen is, klinkt legit.

mijn hemel wat een taalgebruik!Maar den echte Nero is ne preutelekker.
We zijn het hier toch allemaal wel over eens dat we een muskusrat nog sneller in huis nemen dan ne preutelekker, toch?![]()
Sorry, Noortjemijn hemel wat een taalgebruik!

Bieke.Sorry, Noortje![]()
Tis te zien hoe zijn haar geknipt isMaar den echte Nero is ne preutelekker.
We zijn het hier toch allemaal wel over eens dat we een muskusrat nog sneller in huis nemen dan ne preutelekker, toch?![]()

Van de muskusrat?Tis te zien hoe zijn haar geknipt is![]()
Ik twijfel nog! Beide hebben pit!Bieke.
ahja alst te wild staat is just gelik de preutelekker éVan de muskusrat?
Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"ahja alst te wild staat is just gelik de preutelekker é

Alé, mission succesful zeggen ze danJe beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"

In slaap gevallen in de zetel terwijl zijn airfryer opstond en zijn huis is afgefikt.Je beseft toch wel dat er nu in mijn fantasie een muskusratje met een schort voor in de kappersstoel zit dat zegt "en liefst niet te kort van voor zodat mijn snorharen wat uitkomen!"
Waar zit toontje ondertussen? Overleden aan hartaderverkalking?![]()