Ik vind dat vrij nutteloze postsJe kan dan alsnog erkenning scoren door te typen:
"ik ben het helemaal met poster X eens!"
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat vrij nutteloze postsJe kan dan alsnog erkenning scoren door te typen:
"ik ben het helemaal met poster X eens!"
![]()

Maar het zorgt wel voor erkenningIk vind dat vrij nutteloze posts![]()

Ach een masochistZo, zijn al die pagina's weer eens bijgelezen. Het zware leven van een occasionele lurker.
Waar sfeer heen?Eerder gevalletje van "weg sfeer" .
ZwartkijkerIs de poes dood?
Het is gewoon een hele brave! Een echt engeltje.Is de poes dood?
Op alle mogelijk denkbare wijzen is het idd een ex-poes. It has joined the choir invisible. It is pushing up the daisies.Is de poes dood?
't is de realiteit, norae, de realiteit. Al wat leeft, gaat weer dood. Dood, zeg ik u.Zwartkijker
Oei ik vond 515 zijn uitleg aangenamer zo op een maandagmorgenOp alle mogelijk denkbare wijzen is het idd een ex-poes. It has joined the choir invisible. It is pushing up the daisies.
Dank u voor ons met uw prentje te herinneren aan de onzin van het leven. Wat was dat weer van 'weg sfeer'?Op alle mogelijk denkbare wijzen is het idd een ex-poes. It has joined the choir invisible. It is pushing up the daisies.