Het grote slowchat topic

Ik zei niet veel meer he. Waarom denkt ge dat zelfs de niet-vrijgezellen achter u zitten. Dat is om hun toekomst veilig te stellen, moesten ze morgen buiten geschopt worden he.

dat is Turnips. Allez, ik snap niet dat ge dat moet vragen. Dat is maar effe googlen he.
Euh nenee.. Omdat ze desserts presenteert op haar dikke borsten.

Zoveel compassie dat hij samen is met iemand die gij ostentatief uit haar kot lokt om toch maar enige reactie te krijgen ookal hebt ge ze zelf geblockt?
Geblokt? Ik heb nergens niemand geblokt..
En ik lok je niet uit je kot, mijn post in ergernissen topic meende ik en je hebt me gekwetst door er niet op te reageren.

Trouwens.. Wanneer heb je toelating gekregen om hier te posten?

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nu geruststellend of verontrustend vind dat ik helemaal niet de enige ben die hier oeverloos tijd kan verbeuzelen 🤔

:(

Qsryz2e.png

Oh hoogst interessant, ik ging er waarlijk vanuit dat dit een “officieel” woord is. Blijkt dan toch meer dialect dan ik dacht. Hoe dan ook: “verkwisten” komt ongeveer in de buurt.

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nu geruststellend of verontrustend vind dat ik helemaal niet de enige ben die hier oeverloos tijd kan verbeuzelen 🤔
Volgens mijn "ouderlijk toezicht" op de gsm zit ik gemiddeld 4u op Chrome per dag (dus 98% daarvan hier en 2% prentjes zoeken om te posten hier) en ik kan er nog net mee leven! 😂

Volgens mijn "ouderlijk toezicht" op de gsm zit ik gemiddeld 4u op Chrome per dag (dus 98% daarvan hier en 2% prentjes zoeken om te posten hier) en ik kan er nog net mee leven! 😂
Da’s wel indrukwekkend eigenlijk. Voor een cliché slaaptijd van 8 uur betekent dat 25% van de “wakker” tijd hier. Nu niet dat jij doorgaans 8u slaaptijd hebt, maar dan nog, indrukwekkend.

Geblokt? Ik heb nergens niemand geblokt..
En ik lok je niet uit je kot, mijn post in ergernissen topic meende ik en je hebt me gekwetst door er niet op te reageren.

Trouwens.. Wanneer heb je toelating gekregen om hier te posten?
Dus, gij vindt dat ik zaag en hele dagen terechtwijs (dan zijt ge nogal selectief in mijn posts denk ik, maar goed) en ge vindt mij niet grappig. Oké dat kan.

Maar als ik iemand echt niet kan hebben, zoals gij beschrijft, dan ga ik daar verder ook geen aandacht aan besteden en reacties proberen te verkrijgen door iemand in andere threads te taggen, of ongerelateerde te gaan quoten.

Dus, welke reactie verwacht ge nu eigenlijk van mij? Want tenzij gij mij daar enige duidelijkheid over kunt geven, ga ik weer over naar mijn tactiek van de laatste maanden ze 🤷‍♀️

(En ge schreef, vlak onder mijn post, dat ge mijn quote van u niet durfde openklikken. Ik leid daaruit af dat ge mij geblockt hebt.)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan