Jama toch, HET HOORT HIER NIET!!!Haar vent zit hier ook en op die manier blijven we wat onder de radar.
Voor de duidelijkheid: Ik kom stiekem toch wel meedoen in die nieuwe thread hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jama toch, HET HOORT HIER NIET!!!Haar vent zit hier ook en op die manier blijven we wat onder de radar.
Ge hebt gelijk, ik ga mij herbronnen en bezinnen. Dit is niet de persoon die ik wil zijn.Sorry, maar deze thread is duidelijk gestart voor 1. geflirt met @Mulan, 2. Airfryers, 3. inner-circle jokes.
Kunnen we aub een aparte thread maken voor het @straight_six <-> @Tha_nOn geflirt?
Ik stoor me daar namelijk aan. Dit is niet wat ik in deze thread wil lezen.
Geen idee.. Maar ik heb er precies compassie mee.Wie is die hare vent?
Stoken bedoel je toch he? Niet meedoen-meedoen toch?Jama toch, HET HOORT HIER NIET!!!
Voor de duidelijkheid: Ik kom stiekem toch wel meedoen in die nieuwe thread hoor.
Euh nenee.. Omdat ze desserts presenteert op haar dikke borsten.Ik zei niet veel meer he. Waarom denkt ge dat zelfs de niet-vrijgezellen achter u zitten. Dat is om hun toekomst veilig te stellen, moesten ze morgen buiten geschopt worden he.
dat is Turnips. Allez, ik snap niet dat ge dat moet vragen. Dat is maar effe googlen he.
Zoveel compassie dat hij samen is met iemand die gij ostentatief uit haar kot lokt om toch maar enige reactie te krijgen ookal hebt ge ze zelf geblockt?Geen idee.. Maar ik heb er precies compassie mee.
Zoveel compassie dat hij samen is met iemand die gij ostentatief uit haar kot lokt om toch maar enige reactie te krijgen ookal hebt ge ze zelf geblockt?
ik snap uw puntGeen idee.. Maar ik heb er precies compassie mee.
Geblokt? Ik heb nergens niemand geblokt..Zoveel compassie dat hij samen is met iemand die gij ostentatief uit haar kot lokt om toch maar enige reactie te krijgen ookal hebt ge ze zelf geblockt?
Kon evengoed in zwam @Remake is het er ook al mee eens!52 pagina’s, netjes![]()
Niet veel deftig zou ik nu niet zeggen, maar waarschijnlijk wel meestal het volgendede vrijgezellen zijn wanhopiger want ze zijn al aan het aftakelen en er valt niet veel deftig meer te rapen.

Volgens mijn "ouderlijk toezicht" op de gsm zit ik gemiddeld 4u op Chrome per dag (dus 98% daarvan hier en 2% prentjes zoeken om te posten hier) en ik kan er nog net mee leven!Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nu geruststellend of verontrustend vind dat ik helemaal niet de enige ben die hier oeverloos tijd kan verbeuzelen![]()

Verkwanselen klinkt mooierOh hoogst interessant, ik ging er waarlijk vanuit dat dit een “officieel” woord is. Blijkt dan toch meer dialect dan ik dacht. Hoe dan ook: “verkwisten” komt ongeveer in de buurt.

Da’s wel indrukwekkend eigenlijk. Voor een cliché slaaptijd van 8 uur betekent dat 25% van de “wakker” tijd hier. Nu niet dat jij doorgaans 8u slaaptijd hebt, maar dan nog, indrukwekkend.Volgens mijn "ouderlijk toezicht" op de gsm zit ik gemiddeld 4u op Chrome per dag (dus 98% daarvan hier en 2% prentjes zoeken om te posten hier) en ik kan er nog net mee leven!![]()
Dus, gij vindt dat ik zaag en hele dagen terechtwijs (dan zijt ge nogal selectief in mijn posts denk ik, maar goed) en ge vindt mij niet grappig. Oké dat kan.Geblokt? Ik heb nergens niemand geblokt..
En ik lok je niet uit je kot, mijn post in ergernissen topic meende ik en je hebt me gekwetst door er niet op te reageren.
Trouwens.. Wanneer heb je toelating gekregen om hier te posten?

U moeder zou het moeten wetenVolgens mijn "ouderlijk toezicht" op de gsm zit ik gemiddeld 4u op Chrome per dag