Het grote slowchat topic

Die 6 euro per maand kan hij wel missen. Je planten gaan er wel fantastisch bij staan dankzij de bemesting! 👌😇
Ik betwijfel het af die planten mijn chemisch afval gaan overleven. Met zijn 50c gaat hij verlies doen wanneer hij de bodem moet saneren. Oosterweel is er niets bij.

Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Discord te be-inner-circlen. Iemand die mee wil doen?
Als ja:
- Kan er iemand een word documentje maken met screenshots hoe we dat moeten gebruiken?
- Kan iemand ne doodle maken om een slot te vinden dat iedereen past? (of is dat technologisch te geavanceerd?)
we worden daar gegarandeerd buiten gesmeten uit die server wegens vriendjes uitsluiten

Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Discord te be-inner-circlen. Iemand die mee wil doen?
Als ja:
- Kan er iemand een word documentje maken met screenshots hoe we dat moeten gebruiken?
- Kan iemand ne doodle maken om een slot te vinden dat iedereen past? (of is dat technologisch te geavanceerd?)
was ne doodle. is dat niet wat de Schotten gebruiken voor hun volkslied te spelen.

We kunnen natuurlijk de topic verplaatsen.
Dat is nog eens een goed idee. Ofwel maken we van algemene zwam en van zwam algemene. Imo een hele verbetering kwa mods want @Preske > @Loser
Als ja:
:cry::cry::cry: niet grappig want het is waarheid.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan