Het is hier geen zwam he.Post je op discord wel uw tetjes, want hier is het magere boel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hier geen zwam he.Post je op discord wel uw tetjes, want hier is het magere boel?
Ik betwijfel het af die planten mijn chemisch afval gaan overleven. Met zijn 50c gaat hij verlies doen wanneer hij de bodem moet saneren. Oosterweel is er niets bij.Die 6 euro per maand kan hij wel missen. Je planten gaan er wel fantastisch bij staan dankzij de bemesting!![]()
we worden daar gegarandeerd buiten gesmeten uit die server wegens vriendjes uitsluitenIk voel er eigenlijk wel wat voor om Discord te be-inner-circlen. Iemand die mee wil doen?
Als ja:
- Kan er iemand een word documentje maken met screenshots hoe we dat moeten gebruiken?
- Kan iemand ne doodle maken om een slot te vinden dat iedereen past? (of is dat technologisch te geavanceerd?)
We kunnen natuurlijk de topic verplaatsen.Het is hier geen zwam he.
Past perfect tussen uw 100 ander beesten... ge kunt em zelfs gewoon hetzelfde voer geven.He tof, dan heb ik eens bezoek. Hij mag zijn caravan hier gerust zetten hoor. 50c per wc bezoek en 3 euro per douche.
was ne doodle. is dat niet wat de Schotten gebruiken voor hun volkslied te spelen.Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Discord te be-inner-circlen. Iemand die mee wil doen?
Als ja:
- Kan er iemand een word documentje maken met screenshots hoe we dat moeten gebruiken?
- Kan iemand ne doodle maken om een slot te vinden dat iedereen past? (of is dat technologisch te geavanceerd?)
Ah, khad eerder het idee om tonerider als voer te zien. Er loopt hier een en ander rond dat dat wel zou vreten.Past perfect tussen uw 100 ander beesten... ge kunt em zelfs gewoon hetzelfde voer geven.
enkel als het uit de airfryer komt en geen groenten of gezonde vezels he. Das eigenlijk wel een strikt dieet hoor, ge moet dat niet onderschatten.Past perfect tussen uw 100 ander beesten... ge kunt em zelfs gewoon hetzelfde voer geven.
even een serieuze vraag, welke beesten heeft remake?Past perfect tussen uw 100 ander beesten... ge kunt em zelfs gewoon hetzelfde voer geven.
ja sorry dat uw vrouw mij voor op te eten vind. Had ge uzelf maar wat beter moeten verzorgen.Ah, khad eerder het idee om tonerider als voer te zien. Er loopt hier een en ander rond dat dat wel zou vreten.
Kom kom, nog meer verzorgen is niet meer gezond he, ik was me nu al maandelijks.ja sorry dat uw vrouw mij voor op te eten vind. Had ge uzelf maar wat beter moeten verzorgen.
Buiten zijn vrouw? Zowat alles dat ge in België kunt vinden.even een serieuze vraag, welke beesten heeft remake?
muskusrattenBuiten zijn vrouw? Zowat alles dat ge in België kunt vinden.

Niet meer wanneer Toontje daar gaat wonen, past in de airfryer!muskusratten![]()
![]()
![]()
Jasper?salut vrienden, ik heb hier zonet de man van mijn leven gevonden op het forum
Ahbon, ge zijt er zo eentje... Iedereen dumpen zodra er een lief in 't spel is...salut vrienden, ik heb hier zonet de man van mijn leven gevonden op het forum
wie is jasper zelfs, ik heb alleen oog voor de prachtige ziel die mij in gaming net attent maakte op een sale van een game die ik al keilang wou scoren voor een goeie prijsJasper?

Dat is nog eens een goed idee. Ofwel maken we van algemene zwam en van zwam algemene. Imo een hele verbetering kwa mods want @Preske > @LoserWe kunnen natuurlijk de topic verplaatsen.
Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Discord te be-inner-circlen. Iemand die mee wil doen?
Als ja:

niet grappig want het is waarheid.damn, your standards are low.wie is jasper zelfs, ik heb alleen oog voor de prachtige ziel die mij in gaming net attent maakte op een sale van een game die ik al keilang wou scoren voor een goeie prijs![]()
![]()
![]()
![]()