Het grote slowchat topic

Dat helpt niet bij idealisten zoals haar en mij, wij vormen jonge zieltjes! 😍😍😍
Ah… Dat is mooi, in feite! Maar het heeft geen nut, voor elk van ons direct 10 andere, we are worker bees, radertjes in een machine die ook zonder ons kan. Existence is pain and futility. (Ge ziet waarom mijn bijnaam ‘waar is da feestje’ is!)

En dat kunt ge dan weer kopen met. het schoptegoed op CoolBlue, voila we zijn rond.

Ik vraag mij wel af welke schop dat is voor 430 euro.
Sorry ik dacht dit seniorennet was. 💀

Het offline wentelen is een goed idee. Tot mijn koppijn weg is en ik de zin van t bestaan heb teruggevonden
Ik heb sinds gisteren iets aan mijn rug waardoor ik al sinds gisteren avond continu enorm veel pijn heb, niet kan slapen en nu van miserie maar bij de dokter van wacht zit. Da mopperen komt nog wel!
Ja, gelukkig dat vrouwen niet zoals mannen doen alsof ze gaan sterven bij met minste pijntje.

Wat Squid dus zegt. 🤷🏼‍♀️
Ik ben geen grote eter dus dat is MIJN portie. En die van de dochter was daar een exacte kopie van.

Dat wil niet zeggen dat mijn ex die portie maar kreeg he :unsure:
Doorgaans was wat ik kookte 1/3de voor de dochter en mij samen, 2/3de voor hem. En die ziet eruit alsof hij jou als tandenstoker kan gebruiken dus no worries, ik kan een man "voldaan" laten voelen 😝😂😝
Hangry is voor niemand plezant. Mocht ik beslissen dat ik op de gezondheid van eentje van het gezin wil gaan letten dan zou dat allereerst al met de toestemming moeten zijn (aannemende dat het niet gaat over echt uit de hand gelopen dingen, dan is het met dokter bij) en ook aangepast aan feit dat het over man en jongens zou gaan (zelfs hond is een jongen). Ik zou niet beginnen met de smoothie van de Flair voor een vent van 1m90 en een honderd kilo.

Trouwens welke hood?
ze bedoelde denk ik zo'n hood met bakstenen

de-baksteen-baksteen-de-bouw-huis-muur-steen-trucker-cap.jpg

Hoofdpijn is des duivels (excuseer mij de ouderwetse uitdrukking) dus kan wel begrijpen dat je dan de hele wereld eventjes naar de vuilbak verwijst. En als Norae echt pech heeft moet ze ook nog zien welk soort hoofdpijn het is om te weten welke pijnstiller kan helpen. Laat ons nu maar gewoon hopen dat ze er niet te lang moet mee rondlopen.

haha, alles is versluisd naar slowchat en de aanstoker is dan nog iemand die mee klaagde dat er te veel innercirle was :p sweet irony

haha, alles is versluisd naar slowchat en de aanstoker is dan nog iemand die mee klaagde dat er te veel innercirle was :p sweet irony
@mods, ik begin het redelijk irritant te vinden dat men hier continue de slowchat kom bevuilen met de glimlach van vandaag, ik hoop dat er hier toch eindelijk eens tegen op getreden wordt :unsure::unsure::unsure::unsure:

@mods, ik begin het redelijk irritant te vinden dat men hier continue de slowchat kom bevuilen met de glimlach van vandaag, ik hoop dat er hier toch eindelijk eens tegen op getreden wordt :unsure::unsure::unsure::unsure:
Een paar dagen geleden werden hier om de haverklap dingen gevraagd die eigenlijk in het kleine vraagjessubforum thuishoorden.

We waren toen effectief bezorgd dat we meer werk ging hebben met posts UIT deze thread te verslepen dan erin.

En voor de plezanterikken die nu allemaal kleine vraagjes gaan spammen:
tenor.gif

Je kan niet met zekerheid zeggen dat men slechts 24 uur over iets gaat glimlachen.

Kom wees eens eerlijk wie van jullie sloebers is aan het smurfen op r/Belgium? Dat we hier nu ook toevallig een slowchat thread hebben daar geloof ik geen hol van.

Een paar dagen geleden werden hier om de haverklap dingen gevraagd die eigenlijk in het kleine vraagjessubforum thuishoorden.

We waren toen effectief bezorgd dat we meer werk ging hebben met posts UIT deze thread te verslepen dan erin.

En voor de plezanterikken die nu allemaal kleine vraagjes gaan spammen:
tenor.gif
ah you so cute
't Zit precies diep dat je niet meer mag geilen op Mulan buiten deze topic. :unsure:

wut? No? nu kan ik volledig los gaan zonder gevaar voor infractions. Ik ben er juist blij mee. Maar het blijft grappig dat 1 van de klagers nu zelf mee naar hier verhuisd is net voor hetgeen waarover hij klaagde. Zie je maar hoe belachelijk die klacht was.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan