Het grote slowchat topic

In de zoektocht naar eens iets art & craftig om te doen met de kinderen zit ik in een schier oneindige konijnenpijp van mogelijkheden en nu ben ik zelf half depri van de keuzestress.
Tie dye t-shirts. Playmaïs dieren. Zandverf. Speeldeeg makdn in verschillende kleuren met glitters/geurtjes etc.

Tie dye t-shirts. Playmaïs dieren. Zandverf. Speeldeeg makdn in verschillende kleuren met glitters/geurtjes etc.
Dat is laag 1 van de konijnenpijp, ik zit ondertussen al aan keien die je kan beschilderen. Er zijn heel veel sóórten keien. Door hun problematiek is het moeilijk iets te vinden wat ook geen grote ontgoocheling voor hen zou zijn, ze zien niet zo makkelijk dat het niet altijd ‘perfect’ is. Maar ge voelt u zo een kl* moeder als je niet eens iets nieuws aanbrengt en de zomer is al blah etdus schilder eens kassei of zo

Maar wacht, wilt em nu zeggen dat de mensen die frikandel zeggen t correct doen, of diegene met ‘’curryworst”. onduidelijk. Int eerste geval meugtn ze tandn were en
Jah kverstoant nu ook nemi.. Sloat ze mo ut e moet mo menschetoale klapn.

Dat is laag 1 van de konijnenpijp, ik zit ondertussen al aan keien die je kan beschilderen. Er zijn heel veel sóórten keien. Door hun problematiek is het moeilijk iets te vinden wat ook geen grote ontgoocheling voor hen zou zijn, ze zien niet zo makkelijk dat het niet altijd ‘perfect’ is. Maar ge voelt u zo een kl* moeder als je niet eens iets nieuws aanbrengt en de zomer is al blah etdus schilder eens kassei of zo
Oooh het happy stones gedoe. Altijd leuk zeker

ge weet dat er een verschil is tussen een kei en een kassei?

a46463ca-6ce5-4ae8-b892-224067de7fbc.jpeg

Als ik thuis kom van 4u te fietsen dood van de honger en er liggen 4 pommes duchesses op Mijn bord en een biefstuk met saus zonder smaak en konijnenvoer. Dan ben ik zo hangry dat ik begin te moorden en ik zal er niet voor gestraft zijn want dan ben ik 200% zeker ontoerekeningsvatbaar.

Nenee dan zijn er geen zwarte bandensporen in de gang maar bloedsporen.

De meeste vrouwen/partners weten toch wel wat op het bord gelegd?
Wat Squid dus zegt. 🤷🏼‍♀️
Ik ben geen grote eter dus dat is MIJN portie. En die van de dochter was daar een exacte kopie van.

Dat wil niet zeggen dat mijn ex die portie maar kreeg he :unsure:
Doorgaans was wat ik kookte 1/3de voor de dochter en mij samen, 2/3de voor hem. En die ziet eruit alsof hij jou als tandenstoker kan gebruiken dus no worries, ik kan een man "voldaan" laten voelen 😝😂😝

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan