Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tie dye t-shirts. Playmaïs dieren. Zandverf. Speeldeeg makdn in verschillende kleuren met glitters/geurtjes etc.In de zoektocht naar eens iets art & craftig om te doen met de kinderen zit ik in een schier oneindige konijnenpijp van mogelijkheden en nu ben ik zelf half depri van de keuzestress.
Laaange haammburger?
Euhm ja dit helpt wel, zodat iedereen het frikandel wilt noemen

Maar wacht, wilt em nu zeggen dat de mensen die frikandel zeggen t correct doen, of diegene met ‘’curryworst”. onduidelijk. Int eerste geval meugtn ze tandn were en@norae nu is het moment om weer agressor te worden. Sloat ze tandn uit ze froete!
Dat is laag 1 van de konijnenpijp, ik zit ondertussen al aan keien die je kan beschilderen. Er zijn heel veel sóórten keien. Door hun problematiek is het moeilijk iets te vinden wat ook geen grote ontgoocheling voor hen zou zijn, ze zien niet zo makkelijk dat het niet altijd ‘perfect’ is. Maar ge voelt u zo een kl* moeder als je niet eens iets nieuws aanbrengt en de zomer is al blah etdus schilder eens kassei of zoTie dye t-shirts. Playmaïs dieren. Zandverf. Speeldeeg makdn in verschillende kleuren met glitters/geurtjes etc.
Jah kverstoant nu ook nemi.. Sloat ze mo ut e moet mo menschetoale klapn.Maar wacht, wilt em nu zeggen dat de mensen die frikandel zeggen t correct doen, of diegene met ‘’curryworst”. onduidelijk. Int eerste geval meugtn ze tandn were en
Oooh het happy stones gedoe. Altijd leuk zekerDat is laag 1 van de konijnenpijp, ik zit ondertussen al aan keien die je kan beschilderen. Er zijn heel veel sóórten keien. Door hun problematiek is het moeilijk iets te vinden wat ook geen grote ontgoocheling voor hen zou zijn, ze zien niet zo makkelijk dat het niet altijd ‘perfect’ is. Maar ge voelt u zo een kl* moeder als je niet eens iets nieuws aanbrengt en de zomer is al blah etdus schilder eens kassei of zo
Het zal niet door zijn taalgebruik komenJah kverstoant nu ook nemi

Racist!Euhm ja dit helpt wel, zodat iedereen het frikandel wilt noemen![]()
ge weet dat er een verschil is tussen een kei en een kassei?Dat is laag 1 van de konijnenpijp, ik zit ondertussen al aan keien die je kan beschilderen. Er zijn heel veel sóórten keien. Door hun problematiek is het moeilijk iets te vinden wat ook geen grote ontgoocheling voor hen zou zijn, ze zien niet zo makkelijk dat het niet altijd ‘perfect’ is. Maar ge voelt u zo een kl* moeder als je niet eens iets nieuws aanbrengt en de zomer is al blah etdus schilder eens kassei of zo
Ik voeln ier e dubbele betekenisse en tstoa mi ni an.Het zal niet door zijn taalgebruik komen![]()
zeker latijn gedaan gijge weet dat er een verschil is tussen een kei en een kassei?
neen, ik ben maar een simpel TSO'erke, dus moet ik wel stoefen als ik wel eens iets weetzeker latijn gedaan gij

Ge weet dat er een verschil is tussen frikadellen en frikandellen?Frikadelle vs currysaucisse. De keuze is rap gemaakt.
In het West-Vlaams is het gewoon Frikadelle. Frikadel is voor de kezen.Ge weet dat er een verschil is tussen frikadellen en frikandellen?
muhheheziftGe weet dat er een verschil is tussen frikadellen en frikandellen?
Als ik thuis kom van 4u te fietsen dood van de honger en er liggen 4 pommes duchesses op Mijn bord en een biefstuk met saus zonder smaak en konijnenvoer. Dan ben ik zo hangry dat ik begin te moorden en ik zal er niet voor gestraft zijn want dan ben ik 200% zeker ontoerekeningsvatbaar.
Nenee dan zijn er geen zwarte bandensporen in de gang maar bloedsporen.
Wat Squid dus zegt.De meeste vrouwen/partners weten toch wel wat op het bord gelegd?