JA WEETIKVEEL DA WAS DE VERGELIJKING. lees ze en steek de bakstenen in gelijk welke vergaringsmogelijkheid die in uw hoofd logischer is potverdikke tochWie steekt er nu bakstenen in ne zak
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JA WEETIKVEEL DA WAS DE VERGELIJKING. lees ze en steek de bakstenen in gelijk welke vergaringsmogelijkheid die in uw hoofd logischer is potverdikke tochWie steekt er nu bakstenen in ne zak
Weet ge wat ge met die bakstenen moogt doenDat is direct per pallet!
Voila: https://www.news24.com/amp/health24...es-what-it-means-if-your-poop-floats-20180120

Op een palet stapelen?Weet ge wat ge met die bakstenen moogt doen

Ik heb 10x meer zin om schoppen uit te delen als ik koppijn hebOp een palet stapelen?![]()
Gij zijt toch wel voor den bouw he, eerst met bakstenen beginnen en nu schoppen uitdelen, geloof je dat we hier gaan werken voor u mssh de zondag?Ik heb 10x meer zin om schoppen uit te delen als ik koppijn heb
Bende onnozelaars
schoppen hebt ge dan ook nodig voor het metselspecie aan te makenIk heb 10x meer zin om schoppen uit te delen als ik koppijn heb
Bende onnozelaars
En dat kunt ge dan weer kopen met het schoptegoed op CoolBlue, voila we zijn rond.schoppen hebt ge dan ook nodig voor het metselspecie aan te maken
Ik zal het maar vragen, de rest durft niet:Weet ge wat ge met die bakstenen moogt doen

#sorrynotsorry wel een ander onderwerpHey mensen ik ben nu aan HET ETEN hé! Tijd voor een ander onderwerp!

Ik ben nie knorrig, de wereld mag vandaag gewoon kapotIk zal het maar vragen, de rest durft niet:
Enkel ne kater of ook uw regels? Want ZO knorrig zijn we jou hier niet gewend, jongedame!![]()

Je mag je gerust offline wentelen in ellende of misschien op seniorennet?Ik ben nie knorrig, de wereld mag vandaag gewoon kapot![]()

Sorry ik dacht dit seniorennet was.Je mag je gerust offline wentelen in ellende of misschien op seniorennet?
K zou niet willen dat @nestorius of @Carrion zich bedreigd voelen als opperknorrers hier...![]()

Ik heb sinds gisteren iets aan mijn rug waardoor ik al sinds gisteren avond continu enorm veel pijn heb, niet kan slapen en nu van miserie maar bij de dokter van wacht zit. Da mopperen komt nog wel!Je mag je gerust offline wentelen in ellende of misschien op seniorennet?
K zou niet willen dat @nestorius of @Carrion zich bedreigd voelen als opperknorrers hier...![]()
Dat is toch altijd een agressor? Ik vind ze vandaag nog vrij lief. Op andere dagen ging ze al gedreigd hebben met ellebogen, schoppen, tanden uitslaan,..Ik zal het maar vragen, de rest durft niet:
Enkel ne kater of ook uw regels? Want ZO knorrig zijn we jou hier niet gewend, jongedame!![]()
Dat helpt niet bij idealisten zoals haar en mij, wij vormen jonge zieltjes!Wie gaat haar zeggen dat het bestaan geen enkele zin heeft?

Trouwens welke hood?Mijn hood voelt alsof er vannacht een zak bakstenen is op gekletst![]()