Het grote slowchat topic

De meeste vrouwen/partners weten toch wel wat op het bord gelegd?
Ik vrees ervoor.. Een vriend van me heeft zo een gezondheidsguru van vrouw en die komt thuis en mag broccolimousse eten..

Ok hij staat scherper dan de meeste profs maar ik zou zot worden. Als ik honger heb komt het niet goed.

Ik vrees ervoor.. Een vriend van me heeft zo een gezondheidsguru van vrouw en die komt thuis en mag broccolimousse eten..

Ok hij staat scherper dan de meeste profs maar ik zou zot worden. Als ik honger heb komt het niet goed.
Ik denk dat ge dan vooral zelf uw eten moet maken...

Zou ik ook niet zien zitten, wij staan hier thuis niet meer zo scherp als 15 jaar geleden maar eten is een plezier (meestal) hier.

Ik denk dat hij niet zou mogen. Als we daar eens waren en hij ging een 2de duvel drinken kreeg hij al een opmerking.
Die bedoelen het meestal wel goed, je wil natuurlijk dat je wederhelft gezond blijft maar zo echt in de rol van nanny vervallen… Er was in mijn laatste leraarskamer een echtpaar, zij bracht steevast ook voor hem een bord mee van de salad bar. Maar zij was 1m60 (op een goeie dag) en hij viel echt in de categorie ‘beer’. Evenwichtig was het niet, hebben hem vaak koeken zien proppen als zij les had…

Als ik thuis kom van 4u te fietsen dood van de honger en er liggen 4 pommes duchesses op Mijn bord en een biefstuk met saus zonder smaak en konijnenvoer. Dan ben ik zo hangry dat ik begin te moorden en ik zal er niet voor gestraft zijn want dan ben ik 200% zeker ontoerekeningsvatbaar.

Nenee dan zijn er geen zwarte bandensporen in de gang maar bloedsporen.
Nog eens als herhaling. Als je niet tevreden bent met die biefstuk en pommes duchesses, is er toch niets dat jou in de weg staat om iets anders klaar te maken?

Nog eens als herhaling. Als je niet tevreden bent met die biefstuk en pommes duchesses, is er toch niets dat jou in de weg staat om iets anders klaar te maken?
Er is ook niets die haar in de weg zou staan om een zak bearnaisesaus op te warmen en ipv 4 pommes duchesses de hele zak in de oven te steken.

Maar misschien zou ze dat voor mij wel doen aangezien ze ook dessert op haar grote borsten zou serveren. Dan is bearnaisesaus opwarmen een kleine effort.

Snorrie 515 maar als er nu een kruid degoutant smaakt dan is t dragon. gevolgd door koriander
Niet akkoord! Koriander kan ik nog begrijpen maar die arme dragon 😫 Achja een goeie peper- of champignonsaus is ook goed!
En je hebt recht op je eigen mening

In de zoektocht naar eens iets art & craftig om te doen met de kinderen zit ik in een schier oneindige konijnenpijp van mogelijkheden en nu ben ik zelf half depri van de keuzestress.

hypocrieten zijn het; heel hun taaltje is onverstaanbaar maar voor de meest populaire snack van vlaanderen gaan ze ineens Nederlands praten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan