Tonerider
Well-known member
eerder scheet in een fles.sturm der liebe kan niet aan ons tippen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerder scheet in een fles.sturm der liebe kan niet aan ons tippen
Al wie aan de binnenkant van de dij een tattoo heeft waarop Tonerider staat. #blessed #worthitWie mag hier eigenlijk posten?
is dat west-engels?jealousy is not a good look on you vriendjen![]()
ik weet niet wat dat betekentge moogt Mulan ook een pluske geven

omdat er een - stond in de opsomming. denk ik. maar hij vindt u een +. ik spreek nog niet zo vloeiend toonrajdurEen pluske?
had ge nu beplussen gezegd ipv pluske geven hadden meer mensen hem gevat denk ik. maar toch niet van t betere werk vandaag, we verwachten beteripv te beminnen
Ik weet het, deze heb ik verknoeid

maar beplussen is geen nederlands. Maar ik heb misschien te veel verwacht van jullie.had ge nu beplussen gezegd ipv pluske geven hadden meer mensen hem gevat denk ik. maar toch niet van t betere werk vandaag, we verwachten beter![]()
ja 't is uw omslachtige flirtpoging hé jong, k gaf u maar een tipmaar beplussen is geen nederlands. Maar ik heb misschien te veel verwacht van jullie.

das wat ik ook wil geven.ja 't is uw omslachtige flirtpoging hé jong, k gaf u maar een tip![]()
das wat ik ook wil geven.

Dat is allemaal
ik mis een zucht of een puke bij de like opties
of 
ja, ik snap het ook niet. In Amerika wordt dat gewaardeerd, maar hier is dat blijkbaar al in de service inbegrepen.
ik mis een zucht of een puke bij de like opties