Squidward
Well-known member
Ge hebt de mens verstaan, Norae, flirt eens met Mulan.gij zijt gewoon geërgerd omdat we een hele pagina zijn doorgekomen zonder kettingen smeren of flirten met mulan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge hebt de mens verstaan, Norae, flirt eens met Mulan.gij zijt gewoon geërgerd omdat we een hele pagina zijn doorgekomen zonder kettingen smeren of flirten met mulan![]()
't Is niet ver volgens mij. @norae woont toch ergens rond de panne?Hebt de mens gehoord, Norae, neem uw spade en sla ermee.
weet gij veel hoe hard ik mijn ketting heb gesmeerd en waarom ik nu pas weer post.gij zijt gewoon geërgerd omdat we een hele pagina zijn doorgekomen zonder kettingen smeren of flirten met mulan![]()
wie zegt dat ik dit op dit eigenste moment niet via PM aan 't doen ben, dat weet je toch uit eigen ervaring ookGe hebt de mens verstaan, Norae, flirt eens met Mulan.

't eerste wat ik daarvan hoor!'t Is niet ver volgens mij. @norae woont toch ergens rond de panne?

tijd voor dialectlessen tot ge ook hun wereldtaal spreekt!Ik heb het wel voor dialect maar kan het zelf helaas niet. Thuis ben ik volledig AN opgevoed.
Bij mijn vrouw thuis hebben ze een boerderij waar enorm plat wordt gepraat. Als ik daar aan tafel zit met haar ouders en broers versta ik geregeld totaal niets van hun conversatie.
Daar heerst ook nog de dorpsmentaliteit van gewoon onaangekondigd via de achterdeur bij elkaar te komen binnenwandelen.
wie zegt dat ik dit op dit eigenste moment niet via PM aan 't doen ben, dat weet je toch uit eigen ervaring ook![]()
What happens in the PM, stays in de PM! 

mulan neeeeen, nu gaan ze da als een uitdaging zienWhat happens in the PM, stays in de PM!
Ik kan de heren wel garanderen dat de vuilste PM-praat tegen mij wel degelijk van vrouwen komt!![]()
Is dat ne challenge naar ons toe?What happens in the PM, stays in de PM!
Ik kan de heren wel garanderen dat de vuilste PM-praat tegen mij wel degelijk van vrouwen komt!![]()
Nope!Is dat ne challenge naar ons toe?
Dan weet je het nu ook.'t eerste wat ik daarvan hoor!![]()

mulan neeeeen, nu gaan ze da als een uitdaging zien
voila. voorspelbare ventIs dat ne challenge naar ons toe?

Gij durft toch niet eens niet sarcastisch te pm'en naar een vrouw, zou te hard lijken op "buitenwereld"Is dat ne challenge naar ons toe?

ik laat u in die waan. ik dans alle dagen met gertje in plopsaland.Dan weet je het nu ook.
Geen idee waarom ik dat idee heb, maar ik heb het wel.![]()
Je mag ons de grote romances niet onthouden, ik wil dat kunnen volgen gelijk een tele-novella van 2500 afleveringen.wie zegt dat ik dit op dit eigenste moment niet via PM aan 't doen ben, dat weet je toch uit eigen ervaring ook![]()
Gelukkig, want verder dan "wilt ge mij m'n ketting is zien smeren" zou ik toch niet gerakenNope!
FTFYGij durft toch niet eens niet te pm'en naar een vrouw, zou te hard lijken op "buitenwereld"![]()
sturm der liebe kan niet aan ons tippenJe mag ons de grote romances niet onthouden, ik wil dat kunnen volgen gelijk een tele-novella van 2500 afleveringen.
de innercircleWie mag hier eigenlijk posten?