Het grote slowchat topic

Ging ik net gaan slapen, begint het te regenen en mijn raam staat open boven mijn laptop. Efkes gedacht om de laptop gewoon op te offeren aan de regengoden. Toch maar uit mijn bed gekomen. Een spannend avontuur, door norae.

Gamma was eigenlijk prima hoor, voor de doe het zelver.
Eindelijk ene die hem binnen kopt.
ALS LIMBURGER VIND IK HET NU WEL GENOEG GEWEEST MET DIE INNER CIRCLE JERK GROEPJES VORMING. VERZONNEN TAALTJES DIE IN VERSTE VERTE NIET OP NEDERLANDS LIJKEN HOREN OP ZWAM GODVERDOMME :angry:
Ideaal voor Limburgers dit slowchat topic. Kwestie dat iedereen zich aanpast aan hun manier van spreken.

Ideaal voor Limburgers dit slowchat topic. Kwestie dat iedereen zich aanpast aan hun manier van spreken.
Ma wij passen ons aan eh, we weten dat de andere boerkes van het land eigenlijk geen Nederlands kunnen, dus we doen het wat langzamer voor jullie.
Wij hebben evengoed zo een koeterdialect dat niemand anders verstaat, maar wij kunnen buiten ons dorp ook Nederlands praten.

(Zo, nu hebben we alle cliché moppen wel gehad zeker? Ik kan nog iets toevoegen over strontkarren of sjoemelen, maar dan ben ik klaar, jullie?)

Ma wij passen ons aan eh, we weten dat de andere boerkes van het land eigenlijk geen Nederlands kunnen, dus we doen het wat langzamer voor jullie.
Wij hebben evengoed zo een koeterdialect dat niemand anders verstaat, maar wij kunnen buiten ons dorp ook Nederlands praten.

(Zo, nu hebben we alle cliché moppen wel gehad zeker? Ik kan nog iets toevoegen over strontkarren of sjoemelen, maar dan ben ik klaar, jullie?)
Al een geluk dat sooth awful hier niet zit, anders volgden er nog 300 parking mopjes.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan