Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke innercircleden helft van uwen inner circle (minstens den helft) zijn west-vlamingen vriend
Dat is nog steeds de hamvraag van dit hele topic inderdaadwelke innercircle
gij krijgt sowieso een vrijgeleide.Ik wil wel eventjes zeggen dat ik al 40j lang 100% Oost-Vlaams inwoner ben.
Ik kan me gewoon aanpassen![]()
Nobody wants to be!!!Nen wannabe west-vlaming!

Ik heb al bijna 4u geslapenAlso moet gij nie in uw beddeken. *kijkt naar klok* ik moest ook al 45min slapen

B-b-betekent dat, dat ik, in de circle zat?Nobody wants to be!!!
Uit de circle, gij!!
Hier is uw prijs:Ik heb al bijna 4u geslapen![]()

ZAT ja, ZAT!B-b-betekent dat, dat ik, in de circle zat?
Sloppel!Kben nie zatkga wel dodo doen. Salut, west-vlaamse boeren en wannabes
![]()
![]()
![]()
slaapwel juffieKben nie zatkga wel dodo doen. Salut, west-vlaamse boeren en wannabes
![]()
![]()
![]()
Eindelijk ene die hem binnen kopt.Gamma was eigenlijk prima hoor, voor de doe het zelver.
Ideaal voor Limburgers dit slowchat topic. Kwestie dat iedereen zich aanpast aan hun manier van spreken.ALS LIMBURGER VIND IK HET NU WEL GENOEG GEWEEST MET DIE INNER CIRCLE JERK GROEPJES VORMING. VERZONNEN TAALTJES DIE IN VERSTE VERTE NIET OP NEDERLANDS LIJKEN HOREN OP ZWAM GODVERDOMME![]()
Ma wij passen ons aan eh, we weten dat de andere boerkes van het land eigenlijk geen Nederlands kunnen, dus we doen het wat langzamer voor jullie.Ideaal voor Limburgers dit slowchat topic. Kwestie dat iedereen zich aanpast aan hun manier van spreken.
Al een geluk dat sooth awful hier niet zit, anders volgden er nog 300 parking mopjes.Ma wij passen ons aan eh, we weten dat de andere boerkes van het land eigenlijk geen Nederlands kunnen, dus we doen het wat langzamer voor jullie.
Wij hebben evengoed zo een koeterdialect dat niemand anders verstaat, maar wij kunnen buiten ons dorp ook Nederlands praten.
(Zo, nu hebben we alle cliché moppen wel gehad zeker? Ik kan nog iets toevoegen over strontkarren of sjoemelen, maar dan ben ik klaar, jullie?)
Die kan ik mij niet herinneren, heb ik iets gemist?Al een geluk dat sooth awful hier niet zit, anders volgden er nog 300 parking mopjes.
Ik had het moeten weten dat de Limburger niet mee ging zijn.Die kan ik mij niet herinneren, heb ik iets gemist?
Ik word hier gepest door ne mod!!!!Ik had het moeten weten dat de Limburger niet mee ging zijn.

Nog een Limburger. Roep me over een paar uur maar terug erbij.
Belooft ge weg te blijven totdat we roepen?Nog een Limburger. Roep me over een paar uur maar terug erbij.