Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei, ze gaan allemaal lopen.

Dat is van al dat "smeren" he. Niet verwonderlijk dat het hier stinkt naar smeer.![]()
Axitrans Anti-Transpiratie - Officiële webshop | Axitrans
Meer dan 40 jaar dé referentie in België en Nederland. Shop veilig in de officiële webshop. Nu met gratis deo bij aankoop vanaf 15€.nl.axitrans.eu
Komt goed, ècht!!!![]()
Ga je er toch iets aan doen?![]()
Axitrans Anti-Transpiratie - Officiële webshop | Axitrans
Meer dan 40 jaar dé referentie in België en Nederland. Shop veilig in de officiële webshop. Nu met gratis deo bij aankoop vanaf 15€.nl.axitrans.eu
Komt goed, ècht!!!![]()

Misschien maar best ook, als je ziet dat er in 1 dag 22 pagina's volgeblaft zijn komt er morgen gegarandeerd weer commentaar.oei, ze gaan allemaal lopen.
zijt ge nog altijd blij dat ge hier mee gecrowdfund hebt en dit ter wereld hebt gebracht?Misschien maar best ook, als je ziet dat er in 1 dag 22 pagina's volgeblaft zijn komt er morgen gegarandeerd weer commentaar.
Kunt ge uw geld nog terug krijgen als ge ontvreden zijt?zijt ge nog altijd blij dat ge hier mee gecrowdfund hebt en dit ter wereld hebt gebracht?
Ja, waar ging jij anders nog eens een titel met enig prestige gehaald hebben?zijt ge nog altijd blij dat ge hier mee gecrowdfund hebt en dit ter wereld hebt gebracht?

wut, heb ik hier een titel met prestige?Ja, waar ging jij anders nog eens een titel met enig prestige gehaald hebben?![]()
Het klinkt toch intellectueler dan forumnar.wut, heb ik hier een titel met prestige?
Gamma was eigenlijk prima hoor, voor de doe het zelver.eerder nen omega, de hekkensluiter.
Ik wou eerst halverwege het alfabet pakken, namelijk jota, maar die snapte ik niet.

Ze bedoelt eerst 'n kniestoot richting Beieren en terwijl die dubbel geklapt staat, elleboog op de kop.
Beide vullen elkaar aan en hebben minder impact nodig dus net veiliger voor de gewrichten.
En nadeel van op grote mannen vallen: ik geraak niet deftig met slagkracht aan hun hoofd als ze recht staan![]()
Je meugt toenne stopn met cirklejerkn wi ollegoare want Tefeite komt de nunne were kwoad.
E lakker?
Tes nie veur eur dawe skeuj zin!
E lakker op je mulle daj stopt me zjeevern
Joaje tè. Kunt ik Nie elpn datn zever uit me bek lopt. Tis van e trombose.
Ahbiejoak!
Ja ik snap dat het vervelend kan zijn geconfronteerd te worden met uw eigen spraakgebrek
. 
den helft van uwen inner circle (minstens den helft) zijn west-vlamingen vriendwait wut, ik heb hier met ne limburger en een west vlaamse gepraat? Oh man![]()