En die zijn?Als dat hier dan toch een leegloop is ga ik verder doen met mijn andere even volwassen hobby's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die zijn?Als dat hier dan toch een leegloop is ga ik verder doen met mijn andere even volwassen hobby's.
ge had er op zijn minst vijf minuten kunnen tussen latenToo soon?

Ja maar dan slaapt ze alge had er op zijn minst vijf minuten kunnen tussen laten![]()

Staat ook nog op de todo!Mij verder verdiepen in mijn filosofieboeken tiens.
of spiderman verder spelen op de ps4![]()

Ik zen al weg zie, ik ga wat lachen met de EMH!Ja, zo te zien zijn de inner van de inner cirle weer wat in hun inner gaan afspreken.
MAAR WIE ZIT ER IN DE INNER CIRCLE. jezus heb da vandaag al 3x gevraagdJa, zo te zien zijn de inner van de inner cirle weer wat in hun inner gaan afspreken.

NIEMAND die het ècht goed weet dus...MAAR WIE ZIT ER IN DE INNER CIRCLE. jezus heb da vandaag al 3x gevraagd![]()

die zever was doorspekt met levenswijsheden maar gij snapt da nie omdat ge nie op de mensa lijst staatheel de avond zeker verkopen en nu denken ze ons dat ze ons kunnen wijsmaken dat ze filosofieboeken hebben
Ik was net zeker dat jij er wél in zat!ik weet al zeker dat ik in niemands inner circle zit. ik kom zelfs niet in de buurt.

Ben je ook zo gevoelig als er mensen star wars zeggen tegen star trek? Heb ik 1x gedaan tegen een fan en ik had precies de hele wereld verdoemd.Ik ga nog een paar afleveringskes kijken van star trek voyager. Toedels!
ach maar ge kunt wel goed uw ketting smeren, en das ook al een talentik weet al zeker dat ik in niemands inner circle zit. ik kom zelfs niet in de buurt.

Weeral ene die neerkijkt op anderen, ik kom wel uit het TSO he.die zever was doorspekt met levenswijsheden maar gij snapt da nie omdat ge nie op de mensa lijst staat
Heeft het deugd gedaan?Ik was net zeker dat jij er wél in zat!![]()
is gewoon een kwestie van het juiste product te gebruiken. ik gebruik witte kettingsprayach maar ge kunt wel goed uw ketting smeren, en das ook al een talent![]()
Euhm... Zijn zelfbeeld is al zo laag...Heeft het deugd gedaan?

Naart schijnt is de zwarte langeris gewoon een kwestie van het juiste product te gebruiken. ik gebruik witte kettingspray
maakt niet uit zolang hij maar niet te los hangt.Naart schijnt is de zwarte langer