Het grote slowchat topic

Por que op een bepaalde leeftijd doet dat de toediener ook zeer en met én knie én elleboog uit de strijd is het moeilijk de dag doorkomen. Also, there are a lot of assholes, save your resources.
Ze bedoelt eerst 'n kniestoot richting Beieren en terwijl die dubbel geklapt staat, elleboog op de kop.

Beide vullen elkaar aan en hebben minder impact nodig dus net veiliger voor de gewrichten.

En nadeel van op grote mannen vallen: ik geraak niet deftig met slagkracht aan hun hoofd als ze recht staan ☹️

Ze bedoelt eerst 'n kniestoot richting Beieren en terwijl die dubbel geklapt staat, elleboog op de kop.

Beide vullen elkaar aan en hebben minder impact nodig dus net veiliger voor de gewrichten.

En nadeel van op grote mannen vallen: ik geraak niet deftig met slagkracht aan hun hoofd als ze recht staan ☹️
Ik zin gi zulkn groten lik @straight_six dus gi problem.

Me dunkt als je de man waar je op valt met deftige slagkracht tegen het hoofd wilt raken, zijn lengte niet je voornaamste zorg is 🤔. Hoewel, wie weet zijn er met zo’n fetisj.

Me dunkt als je de man waar je op valt met deftige slagkracht tegen het hoofd wilt raken, zijn lengte niet je voornaamste zorg is 🤔. Hoewel, wie weet zijn er met zo’n fetisj.
Hmmmzzz... Doorgaans zijn diegene die ik het agressiefst wil benaderen idd niet diegene die ik het liefste zie.
Heel goed opgemerkt Wannez! 👌

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan