Ach, en het gin over aziel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, en het gin over aziel.
Mo wuk is e lakker? E lekstok? Klapt eki vlams.En ai niet wil ein dat ze trunten moei ze ma ne lakker geevn.
@Tonerider is dan ook azielig?Ach, en het gin over aziel.
Wou altijd al vragen: wat bedoelt iemand eigenlijk met die ‘unsure’?@nestorius is mij nu aan het unsuren overal en dat is onacceptabel gedrag. Reported
Een pleister, you no real?!?Mo wuk is e lakker? E lekstok? Klapt eki vlams.

‘Ik trek uw uitspraak in twijfel’ of als ge wannez heet ‘ik ben een ettertje’Wou altijd al vragen: wat bedoelt iemand eigenlijk met die ‘unsure’?
Mo jonges toch, da weunt in west vlaandern en dat kent nog ginne lakker. Nen plakker vor up de wounde te legn lik of dam zegn.Mo wuk is e lakker? E lekstok? Klapt eki vlams.
Das een plakker, slimmeEen pleister, you no real?!?![]()
Mo nen, das azo a spel daj up joen plakt oi in je viengers gesneden ei. E lekstok da is e lekstok, e stok vor an te lekken.Mo wuk is e lakker? E lekstok? Klapt eki vlams.
Ik trek uw uitspraak in twijfel! Ooh dat is eigenlijk wel bitchy…‘Ik trek uw uitspraak in twijfel’ of als ge wannez heet ‘ik ben een ettertje’
Je mag met alles lachen. Met sommige dingen maar ene keer.Dat laatste geldt voor zowat 95% van mijn posts. Maar met unsure bedoel ik eigenlijk doorgaans dat ik niet goed weet of ik er mee moet/mag lachen of niet. True story.
In wezen is dieWou altijd al vragen: wat bedoelt iemand eigenlijk met die ‘unsure’?
eigenlijk voor mij gewoon een top emoticon. Ik gebruik die eigenlijk gewoon voor alles, al was het maar omdat dit de enige plek is waar die er is. Maar origineel was hij er volgens mij om aan te geven dat je niet goed wist waar men met bepaalde dingen niet echt weet waar ze naar toe willen. Maar ik gebruik hen nu ook om @norae te sarren, puur omdat ze zelf aangegeven heeft dat ze daar aanstoot aan geeft.Ik weet het zo ni goeWou altijd al vragen: wat bedoelt iemand eigenlijk met die ‘unsure’?

En hoe voel je je daarbij? Wil je erover praten?

zie maar dat je zelf geen stoot krijgtomdat ze zelf aangegeven heeft dat ze daar aanstoot aan geeft.
Mo jonges toch, tipisch were e snotneuze die peist dat ze west vlams klapt mor eigenlijk an met e poar west vlamse klankn klapt.Dat is e plakker. Ni mi faute daj gin vlams kud. Kbegun te peizn daj van deerlijk zit ofzo