best of both worldsOf de zweetklieren laten wegbranden, en nog een voordeel: geen okselhaar meer want de haarzakjes gaan mee kapot.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
best of both worldsOf de zweetklieren laten wegbranden, en nog een voordeel: geen okselhaar meer want de haarzakjes gaan mee kapot.

Ben je hier nu nog? Ksssst
Ook gehoord maar aangezien je die andere plaats niet kan kiezen...of je kunt botox in uw oksels laten spuiten naar 't schijnt.dan zweet je niet meer! maar kan je wel op andere plaatsen gaan zweten blijkbaar
Dat is voor de mensen die echt zwaar zweten als in 5x per dag een vers shirt aantrekken, niet de mensen die tijdens dagen warmer dan 25 graden in de namiddag eens snuffen en denken "ugh, waar is de deo?"of je kunt botox in uw oksels laten spuiten naar 't schijnt.dan zweet je niet meer! maar kan je wel op andere plaatsen gaan zweten blijkbaar

Ook gehoord maar aangezien je die andere plaats niet kan kiezen...
Dan hou ik het maar op oksels en elke week eens douchen.
maar die heeft toch ook geen serieuze chemische shizzle nodig danDat is voor de mensen die echt zwaar zweten als in 5x per dag een vers shirt aantrekken, niet de mensen die tijdens dagen warmer dan 25 graden in de namiddag eens snuffen en denken "ugh, waar is de deo?"![]()

Ik weet al dat het iets voos is en ik kies ervoor niet te klikkenGewoon aan recyclage doen

botox for all! ik was aant zien naar laser hair removal, maar ik zag toen die prijzen en ik las threads van mensen bij wie dat niet permanent weg bleef!Ze hebben mij nog botox geadviseerd voor mijn slecht werkende slokdarm. Eigenlijk wel heel veelzijdig. Eens ziekenhuizen weer tijd hebben voor minder dringende zaken, ga ik dat dieper bekijken.
Ja maar sommigen zweten sneller dan anderen en soms zou het fijn zijn om minder snel te zweten.Het is bijna alsof uw lichaam u die optie om te zweten met een reden gegeven heeft![]()
Het is idd naar ik lees ook niet voor iedereen. Je moet zelfs dat onderhouden en je hebt al flink wat tijd nodig om überhaupt de eerste keer rond te zijn (1 stuk been takes foréver) En eens je enkele haartjes ziet terugkomen is je fijn gevoel ook wat weg, denk ik.botox for all! ik was aant zien naar laser hair removal, maar ik zag toen die prijzen en ik las threads van mensen bij wie dat niet permanent weg bleef!
yep. als ik zoveel geld op tafel smijt dan mag ik geen haren zien terugkomen. what's the point als t kan dat je 2 jaar later weer moet scherenHet is idd naar ik lees ook niet voor iedereen. Je moet zelfs dat onderhouden en je hebt al flink wat tijd nodig om überhaupt de eerste keer rond te zijn (1 stuk been takes foréver) En eens je enkele haartjes ziet terugkomen is je fijn gevoel ook wat weg, denk ik.
Mijn moeder heeft dat... Euh... Overal? Laten doen en die is daar heel blij mee, maar het moet vooral bij je haartype (donker) passen om het beste resultaat te hebben!botox for all! ik was aant zien naar laser hair removal, maar ik zag toen die prijzen en ik las threads van mensen bij wie dat niet permanent weg bleef!
ik heb donker haar en een lichte huid dus ik ben er blijkbaar het ideaal type voor, maar idk. misschien binnen 5 jaar eens, als ik echt overtuigd zou zijn en er zoveel geld aan zou willen gevenMijn moeder heeft dat... Euh... Overal? Laten doen en die is daar heel blij mee, maar het moet vooral bij je haartype (donker) passen om het beste resultaat te hebben!
Moeder heeft nu op haar onderbenen ongeveer 20 haren staan, het is 5j geleden, moet idd wel eens voor een herhaling maar dat is aan goedkoper tarief dan de ontharing zelf.yep. als ik zoveel geld op tafel smijt dan mag ik geen haren zien terugkomen. what's the point als t kan dat je 2 jaar later weer moet scheren
Mijn moeder is begonnen met de bovenlip toen ze daar op haar 50ste donkere haren kreeg, dan de onderbenen en dan.. De restik heb donker haar en een lichte huid dus ik ben er blijkbaar het ideaal type voor, maar idk. misschien binnen 5 jaar eens, als ik echt overtuigd zou zijn en er zoveel geld aan zou willen geven

LapMijn moeder heeft dat... Euh... Overal? Laten doen en die is daar heel blij mee, maar het moet vooral bij je haartype (donker) passen om het beste resultaat te hebben!

Geen haar, geen type?