En ik durf niet meer omdat mensen mij hier niet willende mensen durven niet meer na de "dit gaat te snel voor een slowchat" reacties![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik durf niet meer omdat mensen mij hier niet willende mensen durven niet meer na de "dit gaat te snel voor een slowchat" reacties![]()

Werkt dat ook onder oksels?Axitrans Anti-Transpiratie Voetspray 30ml | Newpharma
Koop 'Axitrans Anti-Transpiratie Voetspray 30ml' ✓ Kleine Prijsjes ✓ GRATIS Levering vanaf 39€ ► Bestel Online Hier!www.newpharma.be
Echt toverspul dit!
sgoe, kga nog een keer de moeite doen om een "t punt van dit topic is dat iedereen die wil hier kan praten" reply uit te typen de volgende keerEn ik durf niet meer omdat mensen mij hier niet willen![]()

ik stel voor dat jij het ons laat weten!Werkt dat ook onder oksels?

Yes, die hebben ook een oksel roller, werkt bij mij wel minder goed dan die voor de voeten, maar heb voor de oksels de sensitieve versie, kan daar ook wel aan liggen.Werkt dat ook onder oksels?
T’is dat ik een quality post meestal zelf direct ontdek, want ik krijg weer geen meldingen meer als iemand mij “@“.Zweetvoeten?
No offense @Lt. ZweedVoet

de mensen durven niet meer na de "dit gaat te snel voor een slowchat" reacties![]()
Als ik zelf niet zoveel schrik had om een topic te openen, opende ik eentje voor gekwetste zielen.En ik durf niet meer omdat mensen mij hier niet willen![]()

ik stel voor dat jij het ons laat weten!![]()
Ik zal wel eens douchen dan na het sportenYes, die hebben ook een oksel roller, werkt bij mij wel minder goed dan die voor de voeten, maar heb voor de oksels de sensitieve versie, kan daar ook wel aan liggen.

Axitrans is geen deo maar echt serieuze chemische shizzlerexona maximum protection is voor mij de standaard. de roze of de blauwe. ruiken ook heerlijk

ohh de anti-vijvermiddelen ja daar ben ik geen kenner inAxitrans is geen deo maar echt serieuze chemische shizzle![]()
Ik wil het wel openen voor jou, maar weet (oprecht!) niet of dit dan onder algemeen of zwam moet!Als ik zelf niet zoveel schrik had om een topic te openen, opende ik er eentje voor gekwetste zielen
Ben je hier nu nog? KsssstEn ik durf niet meer omdat mensen mij hier niet willen![]()
Helaas welGe ruikt dat niet bij uzelf he.

Het compliment doet me goed.T’is dat ik een quality post meestal zelf direct ontdek, want ik krijg weer geen meldingen meer als iemand mij “@“.![]()
Of de zweetklieren laten wegbranden, en nog een voordeel: geen okselhaar meer want de haarzakjes gaan mee kapot.of je kunt botox in uw oksels laten spuiten naar 't schijnt.dan zweet je niet meer! maar kan je wel op andere plaatsen gaan zweten blijkbaar