Het grote slowchat topic

Die is naar mijn mening minstens den helft van de tijd nie serieus. Ik denk nu niet dat die serieus bedoelde dat je hier nie welkom zijt. T punt van heel dit topic is da heel t forum hier mag komen praten over gelijkwat. Het is niet voor een selecte ‘inner circle’ ofzo. (Vond dat inner circle gezwets tbh wel zever, ik praatte hier voor deze maand nooit en ik heb nooit t gevoel gehad dat ik ergens nie kon deelnemen aan een gesprek.)
Kunt ge dat niet efkes in de ergernis als reactie zetten? :p

Of ge kunt met de inner circle jerk een discord maken he. Ik doe dat ook met mijn trollgroep.
Ge bedoelt een cartel discord? Ik weet niet eens of ik tot de inner circle jerk behoor :sarcastic: Ik ben hier gewoon een paar weekjes geleden beginnen praten omdat ik mij verveel en ik nie op reis kan. Tis nie da ik ergens dacht van ‘oeioei ik moet opletten want ik ken hier al die mannekes nie en die hebben al een clubje!’

Tis een internetforum, who gives a f waar ge meepraat. ik weet legit nie wie daar dan allemaal zou moeten inzitten als er een clubje bestond. Noem de namen @ diegenen die zich ‘buitenstaander’ voelen en blijkbaar een hele inner circle in hun hoofd hebben:thinking:

Maar ge vraagt u dat niet af over straightsix zijn post? Gezien zijn sentiment ben ik serieus ja 🤷‍♀️ al snap ik niet waar ik zo'n reactie aan verdien. Het is niet alsof ik nooit zever en naast wat initiële opmerkingen heb ik al lang niets meer over die inside jokes gezegd, ik heb nooit mensen gereport (mijn threshold om te reporten ligt wel wat hoger) of geblokt en ik heb ook niet voorgesteld om deze thread te starten noch deze thread gestart. Het enige wat ik vind is dat het inderdaad storend was bij momenten (en er ook voor zorgde dat minder actieve users nog minder actief werden) en dat dit wat mij betreft een goeie oplossing is.

Ik vermoed dat straightsix zijn probleem met mij dan ook ergens anders op gestoeld is :unsure:
Ik ben heel veel niet serieus idd, maar ik heb in het ergernissen topic al gepost waar ik me aan stoor.

Ik weet niet wat je vermoed maar als het is wat ik denk dan zet je wat teveel pluimen op je hoed 😁

Waar juist in spanje? Wij gingen met het gezin begin september gaan maar beginnen nu toch wat schrik te hebben dat er niks meer te beleven zal zijn gezien de slechte corona cijfers daar. En we weten echt niet meer wat doen. Wel kunnen we nog 5 dagen annuleren aan 10 procent van de reiskost. Erna is het 50 procent en dan begint dat toch zuur te worden.
Vliegen op Alicante, plaatsje aan de kust zuidelijk van Benidorm. Een deel van het gezelschap is reeds daar en restaurants zijn er voorlopig open maar ik hou er wel rekening mee dat dat verandert. Het huis lijkt me zeker geschikt om een week met de kindjes door te brengen, hoewel het uiteraard leuker is als er buiten ook nog wat te doen blijft.

Ge bedoelt een cartel discord? Ik weet niet eens of ik tot de inner circle jerk behoor :sarcastic: Ik ben hier gewoon een paar weekjes geleden beginnen praten omdat ik mij verveel en ik nie op reis kan. Tis nie da ik ergens dacht van ‘oeioei ik moet opletten want ik ken hier al die mannekes nie en die hebben al een clubje!’ Tis een internetforum, who gives a f waar ge meepraat. ik weet legit nie wie daar dan allemaal zou moeten inzitten als er een clubje bestond. Noem de namen @ diegenen die zich ‘buitenstaander’ voelen en blijkbaar een hele inner circle in hun hoofd hebben:thinking:

@Hit Hard graag elimineren aub. Die griet is hier iets te praatgraag aan het worden. Beetje cartel praat verkopen omdat ze een keertje op date is geweest met mij.

Ge bedoelt een cartel discord? Ik weet niet eens of ik tot de inner circle jerk behoor :sarcastic: Ik ben hier gewoon een paar weekjes geleden beginnen praten omdat ik mij verveel en ik nie op reis kan. Tis nie da ik ergens dacht van ‘oeioei ik moet opletten want ik ken hier al die mannekes nie en die hebben al een clubje!’ Tis een internetforum, who gives a f waar ge meepraat. ik weet legit nie wie daar dan allemaal zou moeten inzitten als er een clubje bestond. Noem de namen @ diegenen die zich ‘buitenstaander’ voelen en blijkbaar een hele inner circle in hun hoofd hebben:thinking:
ik voel mij toch serieus buitengesloten hoor :headshake: :headshake: :headshake:

@Wannez @AreVee Hier ook verlof vanaf vanavond (allé maandag moet ik nog even gaan werk-lunchen). Waar gaan we naartoe? :love:

Ik wil nie een pagina discussiëren met mensen die zich uitgesloten voelen uit een onbestaande inner circle :shy: Dat topic staat nu wel al vol genoeg met nagepraat
GRAAG GEDAAN !!!!

Vliegen op Alicante, plaatsje aan de kust zuidelijk van Benidorm. Een deel van het gezelschap is reeds daar en restaurants zijn er voorlopig open maar ik hou er wel rekening mee dat dat verandert. Het huis lijkt me zeker geschikt om een week met de kindjes door te brengen, hoewel het uiteraard leuker is als er buiten ook nog wat te doen blijft.
Ik ben jaloers! Ik hoop dat het een beetje ca va blijft met de corona en dat het een toffe trip wordt!

Ja, wij gaan ook wel naar een huisje maar zouden toch wel wat meer willen doen met de zoon dan aan het strand zitten. Van ons is het trouwens catalonie waar het dan nog wat slechter is. We kunnen daar wel wandelen en een natuurpark bezoeken maar ik heb echt geen zin om daar 2 weken met een mondmasker rond te lopen en overal buiten gekeken te worden. Ik had nu toch wel verwacht dat deze zomer beter ging zijn op dat gebied dan de vorige maar het is precies nog een tandje slechter.

Ja, wij gaan ook wel naar een huisje maar zouden toch wel wat meer willen doen met de zoon dan aan het strand zitten. Van ons is het trouwens catalonie waar het dan nog wat slechter is. We kunnen daar wel wandelen en een natuurpark bezoeken maar ik heb echt geen zin om daar 2 weken met een mondmasker rond te lopen en overal buiten gekeken te worden. Ik had nu toch wel verwacht dat deze zomer beter ging zijn op dat gebied dan de vorige maar het is precies nog een tandje slechter.
We plannen ook wel een boot te huren met ons gezelschap, wat denk ik wel grote kans heeft om door te kunnen gaan. Mijn kinderen zijn nog klein (3 en 5) dus met het zwembad en speeltuintje kom ik wel een eind maar als ze wat ouder zijn, is het idd geen leuk vooruitzicht als er niks open zou zijn of je idd overal buitengekeken wordt.

Kom maar af, vliegen op Alicante. Huis is voor 11 personen en voorlopig maar door 5 bezet 🍻.

Eerlijkheidshalve moet ik er wel aan toevoegen dat mijn dochter typisch om 6u30 wakker is. Maar tis een heel lieve.
dat past nog redelijk in mijn schema voor de olympische spelen!

Scheer diene neckbeard af en ge zijt al een stuk verder
Jamaar tis al het haar dat ik nog heb :unsure:.

Als er zon is alcohol en geen of weinig passief agressieve deernes I'm game!
De komende 4 dagen zijn we dus al gescheten (regen hé, niet de passief agressieve deernes).

Kom maar af, vliegen op Alicante. Huis is voor 11 personen en voorlopig maar door 5 bezet 🍻.

Eerlijkheidshalve moet ik er wel aan toevoegen dat mijn dochter typisch om 6u30 wakker is. Maar tis een heel lieve.
Dat is al 30-60min langer slapen dan bij mij thuis. Klinkt HEEL erg goed dus :thumb:.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan