Het grote slowchat topic

Waren er bij nog kijkers gisteren technische problemen bij 40-45 op Play4? Na 40 minuten opname hoorde ik enkel maar geluid en nleef beeld stilstaan?

Hier ook, gisteren ne halve fles Jack en 4 duvels in mijn kloten geslagen en kvoel me vandaag zoals ne vod en heb ne bakkes van een inlegkruisje. Twas ooit anders geweest
Je bedoelt uw ballen zijn verschrompeld en uw pietje is tijdelijk miniscuul geworden na al den drank? :support:
Ik heb dat ook altijd voor. :confused:

Niks aan te doen, een bekke water drinken en morgen is het terug in orde. :)

Mijn vrouw heeft beslist dat we een lentefeest gaan geven, gewoon thuis in de tuin. Pakweg een man of 20 inclusief kleine mannen.
Nu uiteraard dacht ik meteen BBQ! Maar ik heb weinig ervaring om voor veel volk te koken.

Bijgerechten doe ik wellicht via de traiteur maar welke zaken schalen goed voor grote groepen? Zowel aperitief, hoofdgericht maar eventueel ook wat bijgerechten. Heb in totaal drie gewone Kettles ter beschikking.

Dingen die me al te binnenschoten:

- varkenshaasjes met lekkere glaze
- kleine smash burgertjes voor de kids.
- pulled pork op voorhand?
- picanha's?
- presa's

mogelijkheden zijn eindeloos maar wat zijn jullie ervaringen?
Ik voel dat we als BG community u moeten komen helpen. Daarom stel ik voor dat we met een man of 20 een maand voor het lentefeest bij u op de BBQ komen.

Dan kunt ge zelf ondervinden wat werkt en wat niet. Ik zou dan zeker de picanha uittesten.

Ik voel dat we als BG community u moeten komen helpen. Daarom stel ik voor dat we met een man of 20 een maand voor het lentefeest bij u op de BBQ komen.

Dan kunt ge zelf ondervinden wat werkt en wat niet. Ik zou dan zeker de picanha uittesten.

Ik heb net beslist dat het curryworst wordt.

Zwart T-Shirt met zwarte trui (hoodie) of hemd (mogelijks rood/zwart of grijs/zwart houdhakkershemd).
Deftige zwarte schoenen of wat meer lage schoenen.

Functionele ingesteldheid:
Ik ben zwaar kleurenblind dus als alles zwart is weet ik ook wat ik aanheb. Alsook moet ik geen onderscheid maken om mijn was te doen en alles van kleuren te scheiden die ik toch nie kan zien.
Zwart is ook een kleur waarbij ik heb gemerkt dat mensen me meer met rust laten in het openbaar en op het werk.
Laat dat nu exact zijn wat de meest aangename momenten zijn voor mij ;)
Ik denk eerder dat de mensen u met rust laten in het openbaar en het werk omdat je geen broek aanhebt.

Dat is toch wel dik klote. Hier hebben we vorig jaar hetzelfde meegemaakt, vakantiehuis in spanje dat door de spaanse eigenaren verkocht is aan een nederlands koppel. Het nog een kans gegeven maar wat een mooie spaanse casa was is getransformeerd naar een kitscherig vakantiehuis waar je niet meer weet in welk land je je bevindt. Veel mensen snappen het niet gezien je gewoon naar iets anders op vakantie kan maar het voelt toch aan als iets persoonlijks dat verdwijnt.
@Tomski ge zijt niet den enige jong. Heb dat ook al meegemaakt.

Allez ik had dat kunnen meemaken als ik van de Aalsterse eigenaar, die eigenlijk niet van Aalst is en de woning daar ook niet staat, zijn adres zou krijgen, mijn caravan daar kan komen zetten. Ferm genieten van zijn BBQ en kook-kunsten en in zijn zwembad plonsen. En dat hij dan de boel verkoopt aan mensen die niet kunnen koken en hun zwembad niet openstellen.

Dan had ik nu met u een gezamenlijke frustratie, maar ja, zelfs dat is mij niet gegund.

Volgend weekend is het weer de "komen eten" geburen editie bij mij thuis, altijd fun, altijd leute. Altijd in thema :laugh:

Het menu, thema zal duidelijk zijn zeker? Heb een karategordel van mijn oudste zoon om rond mijn zwarte koksbuis te doen :laugh:

- aperitiefhapjes yakitori en tempura
- Een 5 tal sushi rolls
- japanse noedelsoep
- mini pokebowl als tussengerechtje
- hoofdgerecht: kip katsu curry
- dessert: Ohayo creme bruléé, mango infused. En koffie.
Hey buurman hoe laat was dat nu weer, ik ben uw berichtje kwijt met het uur!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan