Het grote slowchat topic

BINNENKIJKEN. Ruben Van Gucht toont kraaknette woning in ‘Komen eten’: “Ik dweil vier tot vijf keer per dag”​

Ik moet ook veel dweilen als ik naast de pot pis, Ruben. :oi22:

Oudere man die zijn voorrang aan rechts probeerde af te dwingen, hoewel hij tegen het verkeer reed in een eenrichtingsstraat. En echt totaal niet beseffen waarom ik van mijn oren maakte en niet wilde stoppen. :sop:
Moest ge het allemaal filmen, ik vermoed dat ge een goed tv/youtube format hebt.

De frustraties van een rijinstructeur in zijn privé op de baan.

Misschien met @kay-gell iets uitwerken als hij terug? de draad opneemt met filmpjes maken over hoe goed mensen kunnen parkeren.

Vorige week gestoken geweest van 1. Ik neem mijn barbell van de homegym vast en voel een steek in mijn vinger. Zat dat beest daar wel niet op. Heeft toch een tijdje pijn gedaan. Zou me niet verwonderen dat we ergens met een nest zitten in het dak en dat die zo de zolder in geraakt is.
kom kom, die wesp heeft gewoon gezien door dat ge eigenlijk een ego-lifter zijt en te veel gewicht op de barbell hebt gehangen om dan in uw appke/ socials kunt zeggen dat ge 20 kg hebt kunnen benchen.

ofwel en dit natuurlijk speculatie, is het getrainde wesp van de vrouw die jaloers is dat ge liever uw ranke/magere/ gestroomlijnde barbell vast hebt dan haar.

Het enige uit eigen ervaring was tijdens m'n reis voor 't werk naar Prato (naast Florence) waarbij ik op weg naar de luchthaven in Pisa even stopte om de befaamde toren te zien. Toen ik de wagen parkeerde kwamen er 2 struise Afrikanen op mij af die om geld vroegen om m'n wagen te 'bewaken'. Indien niet ging er hoe dan ook schade aan zijn
Toch getrakteerd op ne kopper frère?

Allez, ik doe een doos fishsticks open en daar zit precies een peilzender voor walvissen in.

Die knik in het frame lijkt me niet oké?
Teveel druk op die kant van het zwembad? Is precies feller geworden met de regen van de afgelopen weken

Of kan geen kwaad?
Ik wil het anders wel eens komen bekijken bij u thuis en voor de zekerheid pak ik de kinderen mee. Als blijkt dat het, na een week intens testen, niet barst, scheurt, verergerd ben je gerust dat er niets aan de hand is

Ik wil het anders wel eens komen bekijken bij u thuis en voor de zekerheid pak ik de kinderen mee. Als blijkt dat het, na een week intens testen, niet barst, scheurt, verergerd ben je gerust dat er niets aan de hand is
Zal de buren al verwittigen dat ze natte voeten kunnen krijgen 😂

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan