Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"En mijn bedlakens ververs ik 8 keer per dag"BINNENKIJKEN. Ruben Van Gucht toont kraaknette woning in ‘Komen eten’: “Ik dweil vier tot vijf keer per dag”
Ik moet ook veel dweilen als ik naast de pot pis, Ruben.![]()
En hebben ze al iets gevonden?Door epilepsie --> Hersenscans
Moest ge het allemaal filmen, ik vermoed dat ge een goed tv/youtube format hebt.Oudere man die zijn voorrang aan rechts probeerde af te dwingen, hoewel hij tegen het verkeer reed in een eenrichtingsstraat. En echt totaal niet beseffen waarom ik van mijn oren maakte en niet wilde stoppen.![]()
Heb je een prijs? Dan kan ik even bij m'n schoonmoeder checken.Enfin, als er iemand geïnteresseerd is in een verlovingsring. Ik heb er één te koop. 10% korting.![]()

Heb je een prijs? Dan kan ik even bij m'n schoonmoeder checken.![]()
Zou Bart De Pauw een nieuw lucratief contract hebben in het midden oosten voor Koeken Troef.WTF.
Hoe kan een mensonterende, theocratische dictatuur zo'n Willy's en Marjettenhumor hebben.
Echt, dit kan toch niet meer?
Zou Bart De Pauw een nieuw lucratief contract hebben in het midden oosten voor Koeken Troef.
kom kom, die wesp heeft gewoon gezien door dat ge eigenlijk een ego-lifter zijt en te veel gewicht op de barbell hebt gehangen om dan in uw appke/ socials kunt zeggen dat ge 20 kg hebt kunnen benchen.Vorige week gestoken geweest van 1. Ik neem mijn barbell van de homegym vast en voel een steek in mijn vinger. Zat dat beest daar wel niet op. Heeft toch een tijdje pijn gedaan. Zou me niet verwonderen dat we ergens met een nest zitten in het dak en dat die zo de zolder in geraakt is.
Het enige uit eigen ervaring was tijdens m'n reis voor 't werk naar Prato (naast Florence) waarbij ik op weg naar de luchthaven in Pisa even stopte om de befaamde toren te zien. Toen ik de wagen parkeerde kwamen er 2 struise Afrikanen op mij af die om geld vroegen om m'n wagen te 'bewaken'. Indien niet ging er hoe dan ook schade aan zijn
Hahaha.Toch getrakteerd op ne kopper frère?
Kheb teveel gebeft copainHahaha.
Maar wat? Waar is Beffer gebleven? Wat heb ik gemist? Help!?
Ach een moederdaggeschenk.Allez, ik doe een doos fishsticks open en daar zit precies een peilzender voor walvissen in.
Was je vadermet een professionele account ingelogd? Al vermoed ik dat de fout bij de bank ligt?geen klein dik wijveken?

Typisch links, waarschijnlijk lieft nog Klik laminaat zeker. #stopdebemoeinisToch ook weer nutteloze geldverspilling van onze roverheid. Waarom niet gewoon voor een deftige laminaat kiezen?
Ik wil het anders wel eens komen bekijken bij u thuis en voor de zekerheid pak ik de kinderen mee. Als blijkt dat het, na een week intens testen, niet barst, scheurt, verergerd ben je gerust dat er niets aan de hand is
Zal de buren al verwittigen dat ze natte voeten kunnen krijgenIk wil het anders wel eens komen bekijken bij u thuis en voor de zekerheid pak ik de kinderen mee. Als blijkt dat het, na een week intens testen, niet barst, scheurt, verergerd ben je gerust dat er niets aan de hand is

en lawaai, geurhinder van de BBQ die misschien ook wil uittesten (nu we er toch zijn)Zal de buren al verwittigen dat ze natte voeten kunnen krijgen![]()