pardal
Well-known member
Het zwembad was toch verwarmd heIk ging da wel es doen ja, maar dan moest iedereen mee buiten eten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zwembad was toch verwarmd heIk ging da wel es doen ja, maar dan moest iedereen mee buiten eten.
Het zwembad was toch verwarmd he
Weet ge, ge hebt het nu toch besteld, we doen u ding met Kerstmis en de winter BBQ met nieuwjaar.Dat kan gearrangeerd worden.
Weet ge, ge hebt het nu toch besteld, we doen u ding met Kerstmis en de winter BBQ met nieuwjaar.
eh wat?En weet em dat?
Dat hij bij u zijn Kerst komt doorbrengen, zodat hij niet zelf moet koken en zijn kot niet vol rommel ligt.eh wat?
, halen we de genante jeugdverhalen nog eens naar boven (vooral ons ma) en wordt er door de rest van de familie met onze kop gelachen. Ik zie er naar uit!Arme @Tanuki_ . Zit nog steeds op haar honger te wachten.Ben al een week of 2 bezig met Fallout 76. Ondanks dat ik het niet echt goed vind, blijf ik het maar terug opstarten.
15 main missions, 15 side missions, 10 daily missions, it's too much guys...![]()
kunt ge daar geen truien voor de arme kindjes mee breien?Al rondgebeld maar velen zijn al in verlof, en laten vaak ook enkel professionelen toesta ik hier schoon met mijn 3 kuub aan glaswol.
Mijnheer heeft iets tegen arme kindjes?kunt ge daar geen truien voor de arme kindjes mee breien?
ik zou ze een goed isolerende trui geven en dan heb ik iets tegen arme kindjes?Mijnheer heeft iets tegen arme kindjes?
De continue jeuk en irritatie krijgen ze er gratis bij?ik zou ze een goed isolerende trui geven en dan heb ik iets tegen arme kindjes?

dat leidt hen af van de constante hongerDe continue jeuk en irritatie krijgen ze er gratis bij?![]()
We hadden in het lab nog asbesthandschoenen om in de hitte te werken. Spullenhulp here we come.ik zou ze een goed isolerende trui geven en dan heb ik iets tegen arme kindjes?
Ach, de dating thread ontdekt.Hoeveel verzuurde mensen hier rondlopen die hun eigen miserie doortrekken naar 'zo werkt de wereld', hallo kroket...
in vele landen kregen zwarte kindjes die ook zodra ze wat ouder werden.ik heb vroeger effectief een ketting gekregen van mijn peter bij de doop.

Gun me een gratis reis doorheen Groenland.2026 vind ik wel een leuk jaar hoor.
Heb leuke voornemens..