Stinkbakkes
Well-known member
Ik vind die Romeo worst simpelweg te dik![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die Romeo worst simpelweg te dik![]()
Ik wil gerust zijn boterhammekes smeren maar ik ben momenteel in Dublin en ik kan zo ver niet smijten@Tanuki_ nu hadden we toch gedacht dat gij Toontje zijn boterhammetjes smeert voor de middagpauze opschoolwerk.
Het gaat ook precies achteruit met hem, hij heeft al een kwartier nodig om boterhammen te smeren.
Hadden we niet afgesproken, dat ge ons ging waarschuwen als ge Toon alleen ging laten?Ik wil gerust zijn boterhammekes smeren maar ik ben momenteel in Dublin en ik kan zo ver niet smijten
Waar een eetmes al dan niet goed voor kan zijn!Ik vind die Romeo worst simpelweg te dik![]()
*iets meer dan 3De Romeo XXL is 35 cm en weegt 250g. Een gewone frikandel (Mora) weegt maar 80g. Je hebt dus iets meer dan 4 gewone frikandellen nodig om aan een Romeo te komen, omdat hij dikker is.
Yusifer wil dus lekkere lange en dikke worst.
Kan me voorstellen dat er zijn die zich afvragen waar je zoiets laat..Sorry liever geen grote worst in mijn mond.
But you do you
Stiekem toch niet een beetje gay?
Ok net even opgezocht 2 frikan/curryworsten zijn langer dan een Romeo XXL sorry to burst your bubble mate
You just like them long sausages
twaren frietjes deze avond en gisteren spaghetti met weense worstjes. Living the life...Hadden we niet afgesproken, dat ge ons ging waarschuwen als ge Toon alleen ging laten?
Ziet nu, hij heeft al geen boterhammekes mee, wat gaat het geven met zijn avondeten? Afhaal? Kan en klaar maaltijden? Het manneke moet zijn wel groentjes hebben he.
2 weken geleden soundbar gekocht bij Coolblue. 4 dagen later staat die 150 euro goedkoper. Ik bel naar Coolblue of ze daar een policy rond hebben aangezien ze die 30 dagen geld terug garantie hebben.
Coolblue: Sorry, wij geven het verschil enkel als winkeltegoed
Carrion: Gaat het ook niet gewoon met overschrijving aangezien het nog binnen de 30 dagen periode is
Coolblue: Nee, enkel winkeltegoed
Carrion: Ik kan ook gewoon de nieuwe kopen en de huidige terugsturen. Dat zou op hetzelfde neerkomen, enkel levert het mij en jullie meer werk op, het kost jullie waarschijnlijk meer aan verwerkingskosten + je hebt een toestel dat je niet meer als nieuw kan verkopen
Coolblue: Enkel winkeltegoed
Dus heb ik die soundbar opnieuw gekocht aan de goedkopere prijs, de andere teruggestuurd en geld teruggekregen.
Ik snap dat ze hun policy hebben, maar maakt het niet minder idioot.![]()
Hai.En ik was er niet bij??
![]()
aan wie?Wacht, ik detecteer leven hier. Deze thread geeft een hartslag.
Mijn kater.aan wie?
Sebiet nen theelepel dafalgan?Mijn kater.

Morgen pas.Sebiet nen theelepel dafalgan?![]()
komt er nog ne tweede laatste avond?Morgen pas.
Eerste laatste avond hier deftig verder vieren.
Hangt van de kater af.komt er nog ne tweede laatste avond?
Dat is omdat er een vrouw over bikini foto's aan het praten is waardoor er een stormloop is. En in parallel gaat het over worsten.Wacht, ik detecteer leven hier. Deze thread geeft een hartslag.