Oldskooler
Well-known member
Een zombie in de keuken.Om dat op goede hoogte te krijgen zou ik al m'n iq punten moeten gebruiken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een zombie in de keuken.Om dat op goede hoogte te krijgen zou ik al m'n iq punten moeten gebruiken
AGI is coming bro.Misschien wordt het integendeel superpositief en zorgt AI voor iedereen voor 72 maagden!
De job van zelfmoordterrorist gewoon in 1 klap uitgeroeid.
Zou wel straf zijn dat de mensheid op zijn einde komt omdat AGI 3,5miljard x 72 maagden per man creëerde, en de wereld zo alsnog in complete chaos stortte.AGI is coming bro.
Of je snapt gewoon onze moppen niet.humor en hoogbegaafdheid is precies toch ook een redelijk onbestaande combinatie...
En een bepaald vrouwelijk lichaamsdeel?Onder het motto "het moeten niet altijd dieren zijn": die van mij doet dat met perziken.
Perzik? Perzik met haar.
Nectarine? Perzik zonder haar.
Abrikoos? Kleine perzik.
Pruim? Blauwe perzik.
Pêche met tonijnsla.En een bepaald vrouwelijk lichaamsdeel?
Hopelijk geen dominante visgeur.Pêche met tonijnsla.
@Tanuki_ bevraag anders in het subforum hoeveel schermtijd het beste is voor Toontje. Want met te veel vrijheid lukt het blijkbaar niet.zelfde gevoel en dat ga ik hier ook nog eens op P&A alhoewel @Tanuki_ me gezegd heeft van daar weg te blijven. Ik wou dat ik me wat meer van al die zaken kon afsluiten. Geen online nieuws meer, geen P&A, geen reddit, maar gelijk een mot door het licht keer ik altijd terug omdat ik wil weten wat er gebeurt. En 't is niet goed voor mijn gemoed en gezondheid.
Daar hoeft toch geen thread voor gemaakt te worden, is toch algemene kennis.Straks wordt er hier nog een thread gemaakt over hoe West-Vlamingen helemaal verschillen van Limburgers en incompatibel zijn.
Heb nu zelfs geen bier in huis .![]()
.En hier is het ook al doodstilDe BGers zijn hun laatste levenscyclus ingegaan
Op zich hebben ze daar nog wel een vrij mooie woning neergezet met buitengedeelte. Goed doordacht natuurlijk dat rode dak met die groene deur. Verschillende kleurelementen. En dan buiten een toestel om op te klimmen en licht aan te hangen, mits met de benen gebogen.Is ook niet veel "bouwen" aan. Was een container/prefab woning. Zie ook foto's in (betalend) Nieuwsblad artikel:
![]()
Of de berichtgeving sinds 2maand geleden, toen nieuws over faillissement bekend raakte:
![]()
Klanten verliezen tienduizenden euro nadat ze containerunit…
Heel wat klanten zijn tienduizenden euro kwijt nadat ze een containerunit bestelden bij een bedrijf uit Waregem. Add Home vroeg grote voorschotten, maar…focus-wtv.be
![]()
Beloftevolle Waregemse Add Home zorgt voor faillissement met veel vragen en weinig antwoorden
Veel vragen over failliete Add Homewww.made-in.be
Verder ziet mij dat er de "Model Narrow one (Medium + Skyline) - 109 m2" uit:
Basisprijs excl BTW was €129k. Lijkt mij dat ze o.a. bijbetaald hebben voor extra ramen. Echter lijkt de constructie er al te staan en ontbreekt vooralde afwerking op basis van de foto in de gazetten. Dus vergelijkbaar met winddichtte ruwbouw in traditionele bouw. Dus lijkt mij een beetje vals voorgesteld dat ze €228k "verliezen" sinds er al een deel opgeleverd is; mogelijks zelfs al de grootste brok van waarvoor ze betaald hebben.
Los daarvan nog altijd kak voor hun, maar lijkt mij niet dat ze gewoon €228k voorschot op tafel gesmeten hebben zonder ook maar iets opgeleverd te krijgen; zoals sommigen het hier voorstellen.
Als ze kan duivenmelken kan ze iets anders ook wel melken.Stuk voor stuk ideale sporten waar het krioelt van de meisjes om te ontmoeten!
net naast de nobelprijs gegrepen
volgend jaar dan maar...