Het grote slowchat topic

zelfde gevoel en dat ga ik hier ook nog eens op P&A alhoewel @Tanuki_ me gezegd heeft van daar weg te blijven. Ik wou dat ik me wat meer van al die zaken kon afsluiten. Geen online nieuws meer, geen P&A, geen reddit, maar gelijk een mot door het licht keer ik altijd terug omdat ik wil weten wat er gebeurt. En 't is niet goed voor mijn gemoed en gezondheid.
@Tanuki_ bevraag anders in het subforum hoeveel schermtijd het beste is voor Toontje. Want met te veel vrijheid lukt het blijkbaar niet.

Is ook niet veel "bouwen" aan. Was een container/prefab woning. Zie ook foto's in (betalend) Nieuwsblad artikel:
0rRb160.png

Of de berichtgeving sinds 2maand geleden, toen nieuws over faillissement bekend raakte:

Verder ziet mij dat er de "Model Narrow one (Medium + Skyline) - 109 m2" uit:
Basisprijs excl BTW was €129k. Lijkt mij dat ze o.a. bijbetaald hebben voor extra ramen. Echter lijkt de constructie er al te staan en ontbreekt vooralde afwerking op basis van de foto in de gazetten. Dus vergelijkbaar met winddichtte ruwbouw in traditionele bouw. Dus lijkt mij een beetje vals voorgesteld dat ze €228k "verliezen" sinds er al een deel opgeleverd is; mogelijks zelfs al de grootste brok van waarvoor ze betaald hebben.

Los daarvan nog altijd kak voor hun, maar lijkt mij niet dat ze gewoon €228k voorschot op tafel gesmeten hebben zonder ook maar iets opgeleverd te krijgen; zoals sommigen het hier voorstellen.
Op zich hebben ze daar nog wel een vrij mooie woning neergezet met buitengedeelte. Goed doordacht natuurlijk dat rode dak met die groene deur. Verschillende kleurelementen. En dan buiten een toestel om op te klimmen en licht aan te hangen, mits met de benen gebogen.

Verder biedt de tuin een zee aan plaats voor nog een zwembad in de toekomst.

De rode glijbaan brengt het kind in je terug naar boven om vlot aan de dag te beginnen.

image.png

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan